זו השנה השנייה ולאור סיכום שהושג על שיתוף פעולה בין עמותת סאנרייז הפועלת למען ילדים חולי סרטן, לבין המועצה האזורית זבולון ובמסגרתו, ביום א' הקרוב, ה-9 ביולי, תיפתח קייטנת סאנרייז בביה"ס ניצני זבולון במועצה האזורית זבולון, עבור ילדים מכל המגזרים המתמודדים עם מחלת הסרטן והמטופלים במחלקות אונקולוגיות בבתי החולים באזור הצפון. הקייטנה מיועדות גם עבור אחיהם של המטופלים ללא עלות כספית!

כלים
ראש המועצה האזורית זבולון, דב ישורון. צילום משה יערי
ראש המועצה האזורית זבולון, דב ישורון. צילום משה יערי

 

המועצה האזורית זבולון,  ממשיכה להירתם ולסייע לעמותת "סאנרייז" המסייעת לילדים החולים בסרטן ולבני משפחתם ולדברי מנהל מחלקת החינוך במועצה האזורית זבולון מאיר יפה, "הפרויקט הזה הוא זכות גדולה עבורנו לנתינה טהורה לאחרים שחווים קושי וסבל שגורלם זימן להם. שמחנו לגלות לאחר שני מחזורים שחלפו, שהפרויקט הזה מוציא מרבים מתושבינו ונערינו שפע התנדבות ונתינה. שיתוף הפעולה בינינו הפך למסורת ואני מקווה שעמותת סאנרייז תמשיך את הפעילות המבורכת שלה למען הילדים גם אצלנו במועצה האזורית זבולון".

ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון, ברך ואמר, "הקייטנה, תעניק לילדים החולים ולבני משפחתם רגעים של אושר ותקל עליהם את ההתמודדות עם המחלה והדבר החשוב מכל, נאחל רפואה שלמה לילדים החולים!".