עם דיקור סיני אפשר לטפל בכאבי גב בצורה יעילה ונטולת כל תופעות לוואי או סיכונים

כלים
דיקור סיני עם רפאל רוזנסקי מומחה לרפואה סינית
דיקור סיני עם רפאל רוזנסקי מומחה לרפואה סינית

ידעתם כי כאבי גב הם גורם מרכזי לחולי והיעדרויות ממקום העבודה? אם גם אתם סובלים מכאבי גב הגעתם למקום הנכון, אצלנו בקליניקה מטפלים בכאבי גב עקב פריצת דיסק וכאבים של גב תפוס באמצעות טכניקת דיקור סיני. תורת הרפואה הסינית העתיקה מציעה כמה טכניקות טיפול ומניעה של כאבים עם דגש על טיפול בכאבי גב. עם דיקור סיני אפשר לטפל בכאבי גב בצורה יעילה ונטולת כל תופעות לוואי או סיכונים. 

המחטים שמשתמשים בהם במרפאה הינן זעירות, סטריליות וחד פעמיות. המחטים מוחדרות אל אזורי הגוף הקשורים ומשפיעים באזור הגב התחתון או הגב העליון. משך הטיפול הוא כ-45 דקות במהלכן על המטופל להישאר עם המחטים בגופו. ניתן לבצע את הטיפול בתנוחה של ישיבה או שכיבה.

אבחון הגורם לכאב

שלב האבחון חשוב מאוד להצלחת הטיפול וקביעת מיקום המחטים, האבחון מתבצע בצורה יסודית תוך בחינת אזור הגב כולו. המטפל יבקש מהמטופל להגדיר את מיקום הכאב מתוך מטרה לאתר את הגורמים לכאב ולטפל בהם. כאבי גב נובעים מסיבות שונות. אבחון נכון הוא המפתח לטיפול נכון ויעיל. הדיקור הסיני יהיה אפקטיבי יותר כאשר המטפל יודע מה גורם לבעיה.

אם כבר טופלתם בעבר בטיפולי דיקור סיני לכאבי גב או עברתם אבחון של הכאב עם בדיקות הדמיה כדאי לשתף את המטפל במידע.

איך דיקור סיני מצליח לעזור?

טיפולי דיקור סיני מביאים עמם השפעת חיובית ביצירת תגובות אנטי דלקתיות בגוף המעודדות שיכוך כאבים. הדיקור מעודד את הזרמת הדם אל האזור וכך מזרז את תהליכי ההחלמה, מרפה את השרירים ומפחית את הלחץ באזור מכלי הדם. טיפולי הדיקור מצליחים לעודד הפרשת אנדורפינים במוח, אלו הם משככי כאבים טבעיים של הגוף.

באלו סוגי כאבי גב מטפלים בעזרת דיקור סיני?

כאב גב תחתון (נפוץ מאוד).כאב גב עקב פריצת דיסק.כאב גב עם הקרנה לאזור הירך והזרועות.כאב גב הנובע משרירים תפוסים.כאב גב הנובע משינויים ניווניים של עמוד השדרה.

כדאי לדעת, נקודות הדיקור המתאימות לטיפול בכאבי גב אינן מתרכזות כולן באזור הגב. המחטים מוחדרות אל כמה נקודות ברחבי הגוף מתוך מטרה להשפיע על שרירי הגב, מפרקי הגב והגוף כולו. טיפולי דיקור סיני מטפלים בגוף כולו וגם בנפש, כך הם מצליחים להחזיר את הגוף לאיזון ולהקל בכאב.

לתיאום פגישת אבחון ובדיקת התאמה שלכם לטיפול צרו קשר, ההתמחות של הקליניקה היא טיפולי דיקור סיני להקלה על כאבי גב. הצטרפו גם אתם אל מאות מטופלים מרוצים שהשאירו מאחור את כאבי הגב וכאבי הראש. הקליניקה מציעה לכם אלטרנטיבה של טיפול טבעי, אבחון מקצועי ואפשרות לטיפול משולב.

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac) - מטפל בדיקור סיני ומנהל מרפאת רפאל לרפואה סינית.
רפאל משלב בטיפולים מגוון שיטות ריפוי טבעיות. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזייה ועוד. למרפאת רפאל סניפים בתל אביב וראשל"צ. טל' 054-5721258

אתר http://rafaclinic.co.il/