רשת ג'נטלמן מציעה מגוון מתנות ופרטי עיצוב לחג השבועות החל מ-סט סכינים לגבינות ופותחן יין במארז עץ במחיר 89 שקלים ועד למארזים מיוחדים ליין, ופריטי יודאיקה המציגים את ירושלים ואת רוח החג המסמל את ערך החירות הפיזית שזכו לה בני ישראל עם יציאתם ממצרים ואת ערך החירות הרוחנית שאליה הגיעו עם קבלת התורה בהר סיני.

חג השבועות, המוכר גם בשמו המקראי חג הקציר או יום הביכורים הינו חג יהודי, הוא השני מבין שלוש הרגלים - פסח, שבועות וסוכות, מועדים בהם היו עולים בני-ישראל אל בית המקדש בירושלים.

חג השבועות מצוין יום לאחר סיום ספירת העומר ובזמן שבית המקדש היה קיים נהגו להקריב בחג השבועות קורבן מיוחד שנקרא "קורבן שתי הלחם", והחלה בו העונה של הבאת הביכורים.

כלים
רשת ג'נטלמן מציעה מגוון מתנות ופרטי עיצוב לחג השבועות
רשת ג'נטלמן מציעה מגוון מתנות ופרטי עיצוב לחג השבועות

על פי חז"ל מזוהה תאריך זה עם זמן מתן תורה, ובהתאם לכך מציינים את קבלת התורה בתפילות החג, קריאה בתורה בפרשת מעמד הר סיני ועשרת הדיברות, וכן על ידי לימוד תורה ושאר מנהגי החג.

מנהגי החג הם תיקון ליל שבועות - בליל חג השבועות נוהגים להיות ערים כל הלילה ולעסוק בלימוד תורה.

אכילת מאכלי חלב - סועדים סעודה חלבית בשבועות שנאמר על התורה בשיר השירים: "נפת תטפנה שפתותיך כלה דבש וחלב תחת לשונך" (שיר השירים ד', י"א). מכאן שהתורה נמשלה לחלב.

קישוט בית הכנסת והבית בירק - משום שחג השבועות הוא חג הקציר והבציר.

קריאת מגילת רות - קוראים בבית הכנסת מתוך מגילת קלף את מגילת רות.

אקדמות - לפני קריאת התורה אומרים את הפיוט "אקדמות". - מי ישועות - בעדות צפון אפריקה נוהגים לשפוך מים איש על רעהו לכבוד התורה הנמשלת ל"מים חיים".

רשת ג'נטלמן מאחלת חג שבועות שמח!