ניסיתם, נתתם לקשר הזוגי ולתא המשפחתי את כל שהיה לכם לתת, אבל אתם מרגישים שהגעתם לקצה ואתם מוכנים לסיים את הפרק הזה בחייכם ולהמשיך הלאה. ההחלטה הזו היא ללא ספק החלטה קשה, עם משמעויות כלכליות ורגשיות לא מבוטלות, אבל אם תנהלו את התהליך הזה בצורה נכונה, עם עורך דין גירושין מיומן ובכמה צעדים פשוטים יחסית, תוכלו להגיע אל המטרה ולשרוד את זה על הצד הטוב ביותר. איך עושים את זה?

כלים

קובעים מטרות בראש נקי

לפני הכל, וגם לפני שתבחרו עורך דין גירושין או תנקטו בהליכים רשמיים כלשהם, עצרו וחשבו על התהליך שאליו אתם עומדים להיכנס. זה הזמן לקבוע מטרות ולנסות לתכנן את המהלכים הבאים שלכם. אם יש ילדים בתמונה זה בדיוק הזמן להגדיר במדויק מה אתם רוצים להשיג ועל מה שווה לכם להילחם. האם תרצו לדרוש משמורת מלאה או משותפת? או אולי לדרוש זכויות ביקור בלבד? אם יש נכסים משותפים, אילו נכסים חשובים לכם יותר ועל מה תסכימו לוותר בתמורה לנכסים שעליהם אין סיכוי שתוותרו לעולם? המטרות הללו יאפשרו לכם לפעול באופן מדויק ומחושב יותר, וכל עורך דין גירושין שיתלווה לתהליך יוכל לעזור לכם לעבוד נכון לעבר היעד.

עורך דין גירושין – מוקדם ככל האפשר

בשלב הבא, ובלי להסס עוד רגע, אתרו עורך דין גירושין מיומן. הייעוץ המשפטי שתקבלו בשלב הזה הוא ייעוץ משפטי בעל משמעות אדירה. עורך הדין יתאר בפניכם את המסלול הצפוי, ישאל את כל השאלות החשובות ויתכנן יחד אתכם אסטרטגיה ברורה. שימו לב שבשלב הזה נדרשת שקיפות רבה ככל האפשר כדי לתכנן אסטרטגיה מתוכננת ולהימנע מהפתעות. כך, אם הקשר הזוגי מסתיים בשל בגידה או מעילה חשוב שתציינו זאת מראש. עורך דין גירושין שיודע בדיוק מול מה הוא מתמודד יידע לתכנן את המסלול עם מינימום הפרעות ומכשולים, לעבר הצלחה מקסימלית והישג טוב ככל האפשר.

איסוף מידע וראיות

אם הסיבה לגירושין היא חשד שהתעורר בכם בנוגע לאמינותו של הצד השני או אם אתם בטוחים שהעילה לבקשת הגט פועלת בעיקר לטובתכם ולמען המטרות שלכם, גם עורך דין גירושין ימליץ לכם לעצור ולעכב את הגשת המסמכים עוד קצת. בזמן הנוסף והחשוב כל כך מומלץ לאסוף מידע ולהוכיח את הטענות שלכם. זה הזמן לאסוף תמלילי שיחות, להדפיס את תדפיסי חשבון הבנק ולהציג בפני עורך הדין ראיות שיחזקו את הטענות שלכם ויעזרו לכם להשיג את המטרות שהגדרתם. עבודה מסודרת ונכונה היא שתבטיח לכם תהליך שיעבור על הצד הטוב, ללא ספק.