התחדשות עירונית ברמת גן: בניין חדש בן 9 קומות יוקם ברח' הירדן "נ.נווה חברה לבנייה" חתמה על חוזה לבניית בניין מגורים בן 9 קומות ברחוב הירדן 85 ברמת גן, בניין בו יבנו 31 יח"ד.

צילום והדמייה: באדיבות נ.נווה חברה לבניה
צילום והדמייה: באדיבות נ.נווה חברה לבניה

הדיירים יזכו (בין היתר) בשירות לקוחות צמוד מטעם החברה שייתן מענה לכל תקלת בנייה, חשמל או צנרת. דירות 3 חדרים יימכרו בהחל מ-1,600,000 ₪. נ. נווה חברה לבנייה, המתמחה בבנייה למגורים, חתמה על חוזה עם היזם ד.ד. ייזום והשקעות נדל"ן בע"מ, במסגרתו החברה תבנה בניין מגורים חדש בן 9 קומות ובו 31 יחידות דיור, בנות 3-5 חדרים, עם מעלית וחניה. החברה כבר הרסה את המבנה הישן שניצב על הקרקע וכעת החלה בבניית יסודות המבנה החדש - ברחוב הירדן 85, בנווה יהושע, ממערב לכביש 4 ברמת גן.

הבניין החדש נבנה על מגרש בשטח של כ-700 מ"ר ויכלול 5,000 מ"ר בנוי, בתכנון מודרני ובסטנדרט יוקרה שיכלול מגוון עיצובים לדירות בנות 3,4,5 חדרים, כאשר בכל קומה יהיו 3 דירות ועוד קומת גג בה יהיו שתי דירות פנטהאוז, כולל מרפסת גג מרווחת ועוד שתי קומות מרתף חנייה. הפרויקט יכלול מעלית וכמו כן חנייה לכל דירה. עבודת הבנייה בפרויקט מתוכננת להסתיים בחודש פברואר 2019 כאשר הדירות יימסרו לרוכשים. יזם הפרויקט ד.ד. ייזום והשקעות נדל"ן בע"מ אדריכל הפרויקט אלדד נתן קונסטרוקטור הפרויקט ערן שילר.

המהנדס ניר נווה, מנכ"ל "נ. נווה חברה לבנייה", אומר: "אנחנו מיישמים לאחרונה שיטת ניהול חדשנית לענף הבנייה, בזכותה אנו מצליחים לסיים את רוב הפרוייקטים שלנו חודשים לפני לוחות הזמנים המתוכננים, באיכות בנייה ללא פשרות. אנו רואים שלנושא זה יש משמעות רבה עבור הדיירים כי סיום מוקדם של הפרוייקט חוסך להם ממון רב, נעשה מאמץ שכך יקרה גם בפרוייקט זה".

נ. נווה חברה לבנייה מקבוצת ניר נווה (בגדדי) בע"מ, נוסדה ומנוהלת ע"י ניר נווה, מהנדס אזרחי מוסמך וקבלן בניין. נ.נווה היא החברה היחידה בתחומה שמחזיקה מחלקת שירות לקוחות ומעניקה לדיירים שירות של טיפול בתקלות גם זמן רב אחרי מועד פקיעת אחריות הקבלן. נ.נווה פורצת דרך בענף הבנייה כחברה העובדת לפי שיטת ניהול חדשנית לענף הבנייה, שפותחה ע"י ניר נווה, המביאה לכך שרוב הפרוייקטים של החברה מסופקים לדיירים עוד לפני תאריך המסירה המיועד, עם מספר נמוך ביותר של רג'קטים.

http://civilengineer.co.il/