ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "מדינת ישראל תתכבד בעוד שבועיים לארח את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ורעייתו, במסעו הראשון כנשיא מחוץ לארצות הברית. הנשיא יתקבל כאן בחום רב, כידיד גדול של ישראל וכפי שראוי למנהיג בעלת בריתנו הגדולה, ארצות הברית.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. צילום באדיבות: גייג סקידמור
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. צילום באדיבות: גייג סקידמור

עוד הוסיף ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הנשיא מבקש לבחון את הדרכים לחידוש תהליך השלום עם הפלסטינים. אני שותף לרצון הזה ואזרחי ישראל שותפים לרצון הזה – אנחנו רוצים בשלום, אנחנו גם מחנכים את הילדים שלנו לשלום. שמעתי את אבו מאזן, שמשבח טרוריסטים ומשלם להם לפי חומרת הרציחות שהם עשו בישראלים, שמעתי את אבו מאזן אומר שהפלסטינים מחנכים את ילדיהם לשלום גם כן. לצערי, זה פשוט לא נכון.

בסוף השבוע הלך לעולמו השר לשעבר בני אלון זכרונו לברכה. בשם ממשלת ישראל, אני מבקש לשלוח תנחומים לאמונה, לילדיהם ולכל משפחת אלון. בני אהב את ארץ ישראל, את מדינת ישראל, את מורשת ישראל ופעל רבות למענן. בני גם פעל להדק את הקשר עם נוצרים אוהבי ישראל ברחבי העולם, עשה רבות גם בתחום הזה.

אני מבקש למסור את תנחומי הממשלה כולה ותנחומיי שלי גם לחברנו השר אריה דרעי, על מות אמו היקרה, אסתר, זיכרונה לברכה. אנחנו משתתפים בצערו ובצערה של משפחת דרעי כולה. יהי זכרה ברוך".