תאגיד המים "מי-רקת" פרסם את דו"ח המים הרבעוני לשנת 2017: המים שלכם באמת בידיים טובות. בסוף השבוע האחרון פרסם תאגיד המים "מי-רקת טבריה בע"מ" את דו"ח איכות המים לרבעון הראשון לשנת 2017. הבשורה: איכות המים בטבריה והסביבה גבוהה, מושלמת ומומלצת לשתייה.

כלים
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

תושבי טבריה ויתר יישובי התאגיד יכולים להיות רגועים: בסוף השבוע האחרון פרסם תאגיד המים "מי-רקת טבריה בע"מ" את דו"ח איכות המים לרבעון הראשון של 2017 ובו נתונים על איכות המים שמספק התאגיד ללקוחותיו בטבריה, מגדל וכפר כמא.

בין היתר מגלה הדו"ח כי כל הבדיקות ללא יוצא מן הכלל נמצאו תקינות, כלומר 100% הצלחה. בתאגיד המים "מי-רקת" ציינו השבוע בסיפוק כי התוצאות מלמדות שאיכות המים אשר מספק התאגיד, הינה ברמה גבוהה מאוד וכמובן מומלצת לשתייה. עוד הוסיפו כי הסיבות לכך הן עבודות הפיקוח המאסיביות על איכות הצנרת, מתקני המים ואיכות המים באופן שוטף לאורך כל השנה והקפדה על שמירת הכללים שקובע משרד הבריאות לענייני הטיפול השוטף ואחזקת רשת המים העירונית.

חשוב לציין כי בטבריה התאגיד אף מבצע את שאיבת המים ישירות מהכנרת, מעביר את המים לטיפול, סינון והשבחת טעם במכון הסינון, משם מנוטרים המים ומבוקרים באמצעות מערכות בקרה מתקדמות על מנת להבטיח איכות מים גבוהה באופן רציף לאורך כל שעות היממה.

מנכ"ל תאגיד "מי רקת טבריה", שאול דוד הגיב לתוצאות דו"ח: "בדיקות איכות המים אותן עורך התאגיד ונבדקות במעבדות משרד הבריאות מחזקות את הבטחות התאגיד לאספקת מים באיכות גבוהה ברחבי התאגיד. המים בטבריה, מגדל וכפר קמא טובים מאוד וראויים לשתייה מכל הבחינות. חשוב גם לציין ששתיית מים הינה בעלת יתרונות בריאותיים באופן כללי. מים שומרים על איזון הגוף והנפש, על שיפור הריכוז, החשיבה והיצירתיות וכן על שיפור הרמה האנרגטית של הגוף. אני אף ממליץ לצרכני המים לצרוך מים לשתייה מהברז ללא חשש, המים טעימים, באיכות טובה ואף זולים יותר מבקבוקים וכמו שהבטחנו, אנחנו גם מקיימים- המים שלכם תמיד בידיים טובות".

יוסי בן דוד, ראש העיר טבריה ויו"ר הדירקטוריון של תאגיד המים "מי רקת" מבטיח להמשיך ולהעניק לתושבי התאגיד שירות איכותי ומקצועי המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת ברמה גבוהה ואיכות מים יוצאת מן הכלל.