עמיר פרץ בשבת תרבות: ״הבחירות יערכו ב-2018״ על יש עתיד: ״עדיפים מכאובי הדמוקרטיה על ייסורי הדיקטטורה״ בנושא המדיני: ״טראמפ ואבו-מאזן לא שוחחו על חופשת סקי משותפת או על מתכון לעוגת שטרודל.

חה"כ עמיר פרץ
חה"כ עמיר פרץ

בוושינגטון מקימים לתחיה את רעיון שתי המדינות שנתניהו ניסה לחסל״ באירוע שהתקיים בהיכל התרבות בראשון-לציון עם חגי גולן התייחס עמיר פרץ לפריימריס הנערכים בימים אלה בעבודה ובבית היהודי ואמר כי הבחירות יערכו ב-2018, לפי מידע שיש ברשותו ואינו יכול לפרט בשלב זה. פרץ אמר בהמשך להתייחסותו ל״פרשת הצוללות״ כי ממשלת הימין מתבררת כממשלה של מוקשים וצוללות:

בתחום המדיני היא לא מפספסת אף מוקש לדרוך עליו ובתחום החברתי היא צוללת ומתעלמת מצרכי העם. על התמודדותו לתפקיד יו״ר מפלגת העבודה: ח״כ פרץ ברך את המועמדים הנוספים לראשות העבודה והבהיר כי עדיפים מבחינתו מכאובי הדמוקרטיה על ייסורי הדיקטטורה. כמו כן, העריך פרץ כי בתום ההליכים הדמוקרטיים הפנימיים במפלגת העבודה, היא תזכה באמון מחודש מצד הציבור כאלטרנטיבה לממשלת הימין בראשות גוש המרכז-שמאל תוך חידוד אידאולוגי.

בנושא המדיני אמר: ״אגלה לכם סוד: טראמפ ואבו מאזן לא שוחחו אתמול על חופשת סקי משותפת או על מתכון לעוגת שטרודל. בוושינגטון מקימים לתחיה את רעיון שתי המדינות שנתניהו ניסה לחסל״. שר הביטחון לשעבר הוסיף: ״על ממשלת ישראל לפעול לשמור על הגושים הגדולים ולא לבנות בהתנחלויות מבודדות שמסכנות כל הסכם בעתיד. הגיע הזמן לסדר עדיפויות ששם במרכז את דימונה על-פני עמונה״.