עורכי דינו של נתניהו לביהמ"ש העליון: יש לפסול את 19083 האזרחים שהצטרפו לעתירת אראל מרגלית. בג"צ ההמונים: עורכי דינו ובני דודו של רהמ, עו"ד שימרון ועו"ד מולכו, הגישו תגובתם לקראת דיון ביהמ"ש העליון בעתירה הדורשת לחקור את רה"מ בפרשת הצוללות וכלי השיט.

כלים
צילום: אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

ח"כ מרגלית: "נתניהו מפחד מקול העם, הבדיקה בעניינו נמשכת , נדרוש מעבר לחקירה פלילית בשל מעורבות רה"מ בפרשה" לקראת הדיון בביהמש העליון שייערך ביום ד, 8.3.2017, בעתירה שהגיש מרגלית יחד עם 19,083 אזרחים בדרישה לחקור את נתניהו בפרשת הצוללות וכלי השייט, הגישו היום שני עורכי דינו הפרטיים את תגובתם.

עו"ד שימרון: "יש לפסול את 19,083 האזרחים שהצטרפו לעתירה של ח"כ מרגלית.

מדובר בטענות אווירה המסתמכות על ידיעות עיתונאיות שאין ודאות לגבי מהימנותן דיוקן ואמיתותן." עוד טען: "מעולם לא שוחחתי עם רה"מ על העסקה. יש לדחות את העתירה נוכח החלטת פרקליט המדינה לפתוח בחקירה" עו"ד מולכו: "לא הייתי מעורב בעניין הצוללות וכלי השייט וכל ניסיון ליצור קשר כזה הוא מלאכותי.

עוד הדגיש: "נסיעותיי למדינה מסוימת היו בשליחות רה"מ" ח"כ אראל מרגלית: "נתניהו ועורכי דינו מפחדים מקול העם. במקום להסביר מדוע פעל לבטל מכרז לטובת הלקוח שלו ובן דודו, עסוק שימרון בסתימת פיות לאזרחי ישראל.

לגבי הטענה כי יש לדחות העתירה שתידון שבוע הבא (8.3) בהרכב של שלושה שופטים מדגיש מרגלית כי "הבדיקה בעניינו של נתניהו נמשכת ולכן העתירה רלוונטית מתמיד, הדיון יתקיים כמתוכנן. הודעת פרקליט המדינה לפתוח בחקירה מעלה תהיות מדוע רהמ עדיין חוסה תחת בדיקה בלבד. הראיות מחייבות פתיחת חקירה גם נגד רהמ.