בית הדין לעבודה יפסוק: מי צריך לבדוק בעיות בעמוד השדרה? אדם שנפגע בגבו בתאונת דרכים טוען שבועדה רפואית של הביטוח הלאומי בדק אותו נירולוג ולא האורתופד שהיה בוועדה כשאדם מגיע לוועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי המונה שלושה רופאים, הוא מצפה שרופא מומחה בתחום הפגיעה יבדוק אותו ויקבע את נכותו.

כלים
עו"ד סאמי אבו ורדה. צילום: יח"צ
עו"ד סאמי אבו ורדה. צילום: יח"צ

אבל זה לא מה שקרה לעובד עצמאי, שהגיע לוועדה רפואית לערערים ושם להפתעתו הרבה בדק אותו נוירולוג ולא אורתופד. למזלו של המתלונן, בוועדה נכח גם עורך דינו , סאמי אבו ורדה, מומחה לביטוח לאומי ונזקי גוף אשר הגיש בעקבות הדיון בוועדה , תביעה לבית הדין לעבודה בחיפה ובה הוא מבקש להביא את האיש לבדיקה חוזרת בוועדה רפואית בהרכב אחר, לאחר שהוועדה קבעה לו נכות של 0 אחוז..

בכתב תביעה טוען עו"ד סאמי אבו ורדה כי האיש שנפגע בתאונת דרכים בגבו סובל מהגבלת בתנועות עמוד השדרה המותני ובידו חוות דעת רפואית שהוגשה למוסד לביטוח לאומי המעידה על מצבו הרפואי בעקבות התאונה על מה שהתרחש בוועדה הרפואית מעיד עו"ד אבו ורדה שהיה במקום כי "הבדיקה כולה נעשתה על ידי הנוירולוג ולא האורתופד שנכח במקום"

עוד נכתב בתביעה "כאשר מדובר בתלונות בתחום האורתופדי, מן הראוי היה כי הנוירולוג אשר נכח בוועדה לא יקפוץ ראשון לבדוק את התובע ויותיר את האורתופד במקומו, תוך שהוא אומר לו "שב, שב אני אבדוק אותו".

כתב הגנה טרם הוגש.