על רקע הדרישה לעצור את האלוף במיל', ח"כ שטרן (יש עתיד) בבריטניה שוחח הבוקר לפיד עם שגריר בריטניה בישראל וביקש ממנו כי ממשלתו תגן על שטרן בפעילותו בבריטניה. ארגונים פרו פלסטינים פנו הבוקר לרשויות בבריטניה בדרישה לעצור את חה"כ אלעזר שטרן.

חה"כ אלעזר שטרן (יש עתיד). צילום: התנועה
חה"כ אלעזר שטרן (יש עתיד). צילום: התנועה

הבוקר שוחח לפיד עם שגריר בריטניה בישראל וביקש ממנו כי ממשלתו תגן על שטרן בפעילותו בבריטניה לפיד לשגריר קורי: " האלוף במיל' ח"כ שטרן נסע לבריטניה להיאבק בשקרים של ארגוני ה- BDS נגד חיילי ומפקדי צה"ל.

אני בטוח שתעשו הכל להגן עליו במהלך שהותו" יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, שוחח הבוקר עם שגריר בריטניה בישראל דיוויד קורי וביקש ממנו לפעול בהקדם על מנת למנוע כל ניסיון לפגוע בח"כ ממפלגתו, אלעזר שטרן. זאת לאחר שארגונים פרו פלסטינים פנו לרשויות בבריטניה בדרישה לעצור את אלוף במילואים ח"כ אלעזר שטרן בגין פשעי מלחמה על רקע עברו הצבאי.

לפיד אמר לשגריר כי הוא בטוח כי ממשלתו תעשה הכל על מנת למנוע מעצר: "שטרן נשלח ללונדון להלחם נגד השקרים של ה- BDS וכעת מנסים אותם ארגונים המפיצים שקרים על חיילי ומפקדי צה"ל לפגוע בו. שטרן הוא קצין מוערך בישראל שתרם רבות לבטחון המדינה וחינוך דורות של מפקדים. אני סבור ובטוח כי ממשלת בריטניה תגן על שטרן ותנהג על פי החוקים הקיימים"