חה"כ יהודה גליק (הליכוד), התארח בבימת החודש באחוזת בית הכרם: "יש לבטל את ועדת ההפלות". ח"כ יהודה גליק (הליכוד), התארח בבימת החודש של בית הדיור המוגן אחוזת בית הכרם בהנחיית איש התקשורת, אליהוא בן און. בדבריו התייחס לוועדת ההפלות וקרא לבטל אותה ולמנוע את החוויה הקשה שעוברות נשים המבקשות לעבור הפלה.

חה"כ יהודה גליק (הליכוד)
חה"כ יהודה גליק (הליכוד)

גליק טען בדבריו כי 99% מהנשים המגיעות לוועדה מקבלות אישור להפיל ולמעשה מדובר בביורוקרטיה בלבד. "יש להחליף את הוועדה ביצירת מעטפת חמה וקשובה עבור הנשים ולהפנות כל אחת לגורם מקצועי על פי בחירתה שיסייע לה בתקופה הקשה".

גליק התייחס גם לסוגיית הכותל המערבי ואמר כי הוא תומך במתווה שהוצע לאפשר לנשים להתפלל כרצונן ולהקצות אזור תפילה של גברים ונשים יחדיו. "אם היינו חברה סובלנית הנושא לא היה מעורר ויכוח כה גדול, אך האוכלוסייה החרדית מתנגדת למתווה שהוצע וצר לי על כך".

בנושא הסדרת מעמד הר הבית אמר גליק כי המקום הופך להיות מרכז הסתה של העולם המוסלמי. עוד טען גליק כי "הר הבית מיועד לאנשים שאינם רואים באלימות דרך לגיטימית".

אודות אחוזת בית הכרם - אחוזת בית הכרם הינו דיור מוגן יוקרתי מרשת אחוזות רובינשטיין הממוקם בלב שכונת רמת בית הכרם בירושלים. הבית מציע לאוכלוסייה הבוגרת את כל האפשרויות לחיים הטובים: דירות יפהפיות במספר גדלים, חברה נעימה ואיכותית, צוות מסור ואוהב, מתקני ספורט משוכללים, הרצאות מרתקות, מגוון עצום של פעילויות יומיומיות, שירותי בריאות ורפואה צמודה ועוד.