גב' שגית סלע-גל מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש - יום ג', 24 בינואר 2017 - חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ מודיעה על מינויה של גב' שגית סלע-גל לתפקיד סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש.

שגית סלע-גל סמנכ"לית משאבי אנוש בחב' רפאל
שגית סלע-גל סמנכ"לית משאבי אנוש בחב' רפאל

גב' שגית סלע-גל תחליף את מר יגאל סרברו, המסיים את תפקידו ברפאל לאחר קריירה ארוכה ומגוונת ששיאה היה במעבר המוצלח של רפאל מיחידת סמך לחברה ממשלתית. בנוסף הוביל סרברו שינויים ארגוניים נרחבים והיה אחראי למגוון נושאים בחברה ובהם: רכש, מקרקעין, בינוי, לוגיסטיקה, רישוי, מחשוב ועוד.

כאמור, בתפקידו האחרון כיהן סרברו כסמנכ"ל משאבי אנוש וארגון של החברה במשך למעלה מ-17 שנה. שגית סלע-גל סיימה בהצטיינות תואר ראשון במדעי ההתנהגות והחינוך באוניברסיטת בן גוריון ותואר שני בהצטיינות בסוציולוגיה ארגונית באוניברסיטת בר אילן. היא מביאה עמה ניסיון של למעלה מ-20 שנות עשייה בתחום משאבי אנוש שבמהלכן כיהנה במספר רב של תפקידים בכירים בתחום זה, ובין היתר שימשה כסמנכ"לית משאבי אנוש של חברות כלל ביטוח, מלם מערכות וכ.א.ל כרטיסי אשראי, וכיום משמשת כסמנכ"לית משאבי אנוש של חברת בזק בינלאומי.

מנכ"ל רפאל, האלוף (במיל') יואב הר-אבן אמר, שגברת סלע-גל מביאה עמה ניסיון ניהולי רב ומגוון בתחומי המשאב האנושי והוא משוכנע ביכולתה להשתלב בחברה ולממש את האתגרים הניצבים בפניה גם בתחום משאבי האנוש, מקור הצלחת החברה והלב הפועם בה.

הר-אבן ביקש להודות ליגאל סרברו על תרומה יוצאת דופן ומשמעותית לרפאל ואמר: "יגאל הוביל את המעבר והיישום המוצלח בפועל של רפאל מיחידת סמך לחברה, מודל שהפך את רפאל לחברה ממשלתית צומחת ורווחית. תרומתו של יגאל לחברה מוצאת ביטוי בנושאים רבים ומגוונים בהם היא פועלת, ובתוך כך גם בהקניית תרבות ארגונית ובמערכת יחסי עבודה המאפשרת לחברה להגיע להישגים לאומיים ועסקיים כאחד". הר-אבן אמר כי אין לו ספק שיגאל עוד יתרום ויסייע לחברה גם לאחר פרישתו.