עמיר פרץ על תמיכת חה"כ איציק שמולי: "הלב מתרחב ומתמלא בגאווה. אני מודה לאיציק על תמיכתו בי לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה והמועמד לראשות הממשלה" "ח"כ שמולי הוא דוגמה אישית מובהקת לישראליות וערבות הדדית" "העבודה בראשותנו תנצח את נתניהו".

למרות גילו הצעיר לח"כ שמולי יש רקורד ארוך ומרשים של התייצבות, פעם אחר פעם, לצד החלשים בחברה
למרות גילו הצעיר לח"כ שמולי יש רקורד ארוך ומרשים של התייצבות, פעם אחר פעם, לצד החלשים בחברה

ח"כ עמיר פרץ בתגובה להודעתו של איציק שמולי על תמיכה והצטרפות לקמפיין למען בחירתו של עמיר פרץ לתפקיד יו"ר העבודה: "הלב מתרחב ומתמלא בגאווה. אני מודה לאיציק על תמיכתו שיקרה בעיניי מאוד. איציק שמולי מביא עימו את מנהיגות העתיד שתוביל לריפוי החברה הישראלית.

מדובר במנהיג חברתי מהמדרגה הראשונה וסמל של הישראליות, הדאגה והערבות ההדדית. כחבר כנסת, איציק הוא הח"כ החברתי הבולט ביותר מזה שנים. איציק שמולי מאמין ופועל בדרך של הצבת דוגמה אישית, בדרך מרשימה במיוחד.

למרות גילו הצעיר לח"כ שמולי יש רקורד ארוך ומרשים של התייצבות, פעם אחר פעם, לצד החלשים בחברה וכנגד מדיניות הממשלה, ללא התנצלות, ללא בכיינות וללא רגשי נחיתות! מפלגת העבודה זכתה לפני שנים, שאיציק, ממיטב בניה של מדינת ישראל הצטרף אליה, ואני זכיתי היום בתמיכתו של מי שבעיניי הוא מיטב בניה של המפלגה!

אני רואה באיציק בן ברית והשותף המרכזי והבכיר במאבק להחלפת שלטון נתניהו ולהנהגת מדינת ישראל בעתיד. יחד נוביל את מדינת ישראל לעתיד טוב יותר – עתיד של צדק חברתי, ביטחון, חתירה לשלום, דמוקרטיה, שלטון חוק ואהבת אדם! יחד נפעל למען ריפוי החברה הישראלית!

כשאיציק שמולי לצדי יקל עלי להביא ציבורים נוספים לתמיכה במפלגת העבודה ובגוש המרכז-שמאל ובכך להביא לקץ עידן נתניהו. העבודה בראשותנו, תנצח את נתניהו!"