רוכבי אופנומד"א חדשים הצטרפו ליחידת האופנועים של מגן דוד אדום: ליחידת האופנועים של מד"א מצטרפים 24 רוכבים חדשים שעוברים הכשרה ייחודית בימים האחרונים בעיר רעננה במסגרת ההכשרה הרוכבים מקבלים כלים לנהיגה בטוחה ומהירה בנסיעות חירום וכיצד לפעול בצורה המיטבית למען הצלת חיים.

כלים
מנכ"ל מד"א אלי בין:  יש חשיבות מכרעת בהגעה מהירה לזירות ובהצלת חיים
מנכ"ל מד"א אלי בין: יש חשיבות מכרעת בהגעה מהירה לזירות ובהצלת חיים

מאות רוכבי יחידת האופנועים של מד"א קיבלו השבוע חיזוק של 24 רוכבי אופנומד"א חדשים שהצטרפו ליחידה וזאת לאחר הכשרה אינטנסיבית שהם עוברים בימים אלו כאשר 16 מהרוכבים החדשים הם ממרחב ירושלים של מד"א. הרוכבים החדשים הם חובשים, חובשים בכירים ופרמדיקים, עובדים ומתנדבים פעילים במגן דוד אדום ששדרגו את הכשרתם וכעת הם גם כוננים ביחידת האופנועים של מד"א ברחבי הארץ. במהלך החודש הקרוב יתווספו ליחידת האופנועים של מד"א המונה למעלה מ- 200 אופנועים לחובשים ולפאראמדיקים עוד כ-100 אופנועים חדשים שיכנסו לפעילות בכלל רחבי הארץ.

יחיאל מויאל, אחראי יחידת האופנועים של מד"א שארגן את ההכשרה סיפר: "מאות רוכבי יחידת האופנועים של מד"א הפזורים בכל רחבי הארץ, מהדן ועד אילת מוזנקים לכל קריאה, 24 שעות ביממה 365 ימי בשנה. מדובר בחובשים ובפרמדיקים מקצועיים שמגיעים באופן המהיר ביותר לקריאות חירום ומעניקים טיפול רפואי ראשוני עד להגעת האמבולנס למקום האירוע כחלק מהמענה המלא של מגן דוד אדום".

אהרון שטיינמץ, חובש רפואת חירום מירושלים, עבר את ההכשרה והצטרף ליחידת האופנועים של מגן דוד אדום סיפר במהלך ההשתלמות: "אני שמח להצטרף ליחידה עילית כזו בארגון מגן דוד אדום. להיות כונן מד"א רכוב על אופנוע יסייע לי להגיע במהירות גבוהה יותר למטופלים ולייעל את מתן הטיפול הרפואי שלי. בדרך זו אוכל להיות זמין ליותר קריאות ולעזור בהצלת החיים. אני גאה לקחת חלק בפרויקט משמעותי זה".

מנכ"ל מד"א אלי בין: "ברכות לרוכבי אופנומד"א החדשים שהצטרפו ליחידת הכוננים הרכובים על האופנועים של מד"א שלה יש חשיבות מכרעת בהגעה מהירה לזירות ובהצלת חיים. אנו פועלים ללא לאות על מנת להקנות לכוננים את המידע והכלים הטובים ביותר לשליטה על האופנוע ולבטיחותם האישית ואנו גאים ביחידת האופנועים המונה היום מאות אופנועים וממשיכה להתפתח ללא הרף למען משימת הצלת החיים".