הלילה לא עצמתי עין בשל המראות המזעזעים המגיעים מחאלב ומנהמת ליבי אני כותב: אי אפשר פשוט להישאר אדיש. על אף היותי איש ימין מובהק, אני חש אמפתיה כלפי אזרחים חפים מפשע הנטבחים, נאנסים, מוכים בצורה זוועתית ומובלים חיים לבורות וסוגרים עליהם בקבוצות עם בטון.

איוב קרא: "אני חש אמפתיה כלפי אזרחים חפים מפשע הנטבחים, נאנסים, מוכים בצורה זוועתית "
איוב קרא: "אני חש אמפתיה כלפי אזרחים חפים מפשע הנטבחים, נאנסים, מוכים בצורה זוועתית "

עם ישראל כבר עבר אדישות כזו, ואם ימשיך בהתעלמותו מהנעשה לא רחוק מגבולנו, נמצא את איראן על הגבול, ואז לצערי גם לא תעמוד לנו בעתיד הזכות המוסרית לדרישות דומות מהעולם - להתערבות בדברים דומים חלילה.

כן, מי יודע איזה הפתעות נכונות לנו בעתיד של מדינתנו היקרה ישראל ? החלטתי ממחר לצאת למאבק ציבורי להפסקת הטבח ולסיוע הומניטרי, כולל העלאת הנושא בפני ראש הממשלה בישיבת שרינו.

כמו כן אתכנן עוד הלילה מפגשים עם אנשי פוטין להפסקת ההתקפות האוויריות, ומפגשים עם גורמים שונים בעולם הרגישים למצב בסוריה.

אני קורא גם לארגוני השמאל בישראל, לרבות 'בצלם' ואחרים, ובמיוחד לחברי הכנסת הערבים והשמאל בישראל לשתף פעולה במאבק חשוב זה. המלחמה על זכויות אדם ונגד רצח העם צריכה להיות בכל מקום בעולם, ובטח ממש מעבר לגבולנו - ולא רק בישראל... לא יתכן שרק למען 'פלסטין' נועדו מאבקים אלו ?! מסיור שערכתי במרכז 'הצל ליבו של ילד' - פרויקט סיוע לילדים מכל מדינות ערב בו אני תומך.