מחפשים מתנה לחג החנוכה? מארז איכותי ומפנק מסדרת המוצרים החדשה של בית דרך חיים - הכולל קרם ידיים (80 מ"ל) וקרם רגליים (80 מ"ל) ב-40 ש"ח בלבד*!

כלים
הקרמים הטיפוליים של דרך חיים. מומלצים!
הקרמים הטיפוליים של דרך חיים. מומלצים!

קרם הידיים הטיפולי של "דרך חיים" מכיל פורמולה ייחודית המכילה חומרים המסייעים בריכוך, חידוש והזנה של העור ומסייע בהאטת הזדקנות העור. הקרם מכיל מסנני קרינה (SPF) וצמחים השומרים על חיוניות העור, מטפחים ומזינים אותו ומתאימים גם במקרים של חתכים, גירויים בכפות הידיים, אדמומיות של העור. הקרם מכיל: קלנדולה, אלוורה, קמומיל, שמן חוחובה ומסנני קרינה (SPF).

קרם הרגליים - טיפולי פורטה, על בסיס צמחים, לטיפול בעור סדוק ויבש במיוחד, להקלה מיידית ביובש, מותאם גם לרגליים סכרתיות. הקרם מכיל פורמולה ייחודית לרבות חומרים המסייעים בריכוך, חידוש והזנה של העור. הקרם מכיל: שעוות דבורים, חמאת שיאה, שמן סקוולאן, שמן חוחובה. הפורמולה מכילה חומרי הזנה ונוגדי חימצון: חומצה סליצילית המעודדת התחדשות של תאי העור, והסרת תאי עור מתים. בכך, היא מסייעת בטיפול בבעיות עור יבש, סדוק ומחוספס; כמו כן מכילה הפרמולה חומצה היאלורונית, אוראה (לתיגבור לחות העור והגנה מגירויי עור), חומצה לקטית וכמובן ויטמין E הידוע בחיוניותולעור בריא.

*המבצע תקף בסניף אשדוד בלבד, טל' 08-8668663.