אחרי ניצחון החוץ הנהדר של נבחרת הנשים במוצאי שבת מול רומניה, יתייצבו מחר בערב (יום רביעי 23/11 19:00) הבנות למשחק הנעילה של הבית המוקדם בסארייבו מול נבחרת בוסניה, כשבכל תוצאה כבר הבטיחה הנבחרת לעצמה את המקום השני.

אולם הכדורסל הבוסני בו יתקיים המשחק נגד הבנות הישראליות.
אולם הכדורסל הבוסני בו יתקיים המשחק נגד הבנות הישראליות.

הבוסנים לא משדרים את המשחק, ולכן הוא לא ישודר בישראל. אגב, כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, הבוסנים בחרו לארח את הנבחרת באולם מיושן מאוד, וזה נדיר מאוד שמפגשים במסגרת כזאת נערכים באולם כל כך עתיק.

הנבחרת, שהפסידה את שני המשחקים הראשונים בקמפיין, ניצחה מאז 3 ברציפות, ולמעשה ניצחה את כל היריבות בבית - בוסניה, טורקיה ורומניה.

כדי לעלות לאליפות אירופה הנבחרת זקוקה לניצחון של צרפת על קרואטיה, ואז אחד משני התנאים הבאים: ניצחון של איטליה על מונטנגרו או של סלובניה על לטביה.

ניצחון של הנבחרת בסארייבו ישפר רק את יחס הסלים ולא את יחס הניצחונות, ויאפשר לנבחרת לעלות לאליפות אירופה גם במקרה של ניצחון דחוק של לטביה.

בכל מקרה, הנבחרת תסיים את הבית במקום השני. ניצחון של ישראל על בוסניה ורומניה תסיים שלישית בבית. הפסד של ישראל, ובוסניה תסיים שלישית. בכל מקרה התוצאות נגד האחרונה בבית נמחקות, ולכן הנבחרת תסיים במאזן של 2-2 בחישוב למקום השני שיעפיל לאליפות אירופה.

המאמן, עדן ענבר, התייחס למשחק הצפוי מחר ואמר: "כולנו מרוכזים לקראת המשחק הקשה והחשוב נגד בוסניה. חשיבות המשחק ברורה וידועה לכולם. אנחנו לא עוסקים בחישובים ובדברים שאינם תלויים בנו, אלא אך ורק בדברים שנמצאים בשליטתנו. מהרגע שהסתיים המשחק ברומניה והסתיימו החגיגות, התחלנו להתעסק רק בכדורסל, בהכנות לבוסניה ובמטרה שהצבנו לעצמנו לפני שיצאנו לפעימה הזו - לנצח את שני המשחקים ברומניה ובבוסניה כדי לסיים את הבית במקום השני עם ארבעה נצחונות". עוד אמר באופטימיות ענבר: "עמדנו במשימה הראשונה לסיים את הבית במקום השני, ועכשיו נותר לסיים את המשימה ולנצח בבוסניה. המחויבות של השחקניות והאווירה המדהימה שיש בנבחרת, נותנת בי את האמונה שנעשה את זה".