בזק בינלאומי הקימה מערך טלפוניה מתקדם בעיריית חולון. המערכת החדשה תשרת את כלל מוקדי השירות והחירום של העירייה ותכלול 5 שנות שירות ואחריות. היקף העסקה מוערך בכ-1.5 מיליון ש"ח

כלים

חברת בזק בינלאומי הקימה מערך טלפוניה חדש בעיריית חולון, באמצעותו תוכל העירייה להעניק שירות משופר ומהיר יותר לתושבים.

מדובר בפרויקט הכולל שדרוג של מערך הטלפוניה ובכללותו גם ציוד הקצה ומערכת חדשה לניהול המוקדים.

המערכת החדשה, מבית AVAYA כוללת כ-1000 מכשירי טלפון IP ויחידות קצה.

הפרויקט, שהטמעתו נמשכה כ-10 חודשים, הסתיים בימים אלו. העסקה מוערכת בהיקף של כ-1.5 מיליון ש"ח ונחתמה ל-5 שנים.

לפי דרישת העירייה, חברת בזק בינלאומי שדרגה את מערך הטלפוניה הישן בעירייה הכוללת את כלל המרכזיות וציוד הקצה של העירייה וכמו כן, הוחלפה המערכת עבור מוקדי השירות הטלפוניים לתושבים באמצעות מערכת לניהול מוקדים מבית Call Tech (לרבות מוקדי 106, מפגעים וחניה, תשלומים ורישום חינוך).

השדרוג מאפשר לעובדי העירייה מגוון פתרונות מתקדמים, אשר יסייעו בהענקת שירות משופר ומהיר לתושבי העיר ובהם: יכולות רישום וזיהוי שיחות, מערכת מוקדים הכוללת דוחות ובקרה גמישים המשפרת את זמן המענה לתושב, ממשק ישיר ל – CRM להקפצות מסכים לאיתור מהיר של התושב, יכולת שיחה חוזרת לתושב, יכולת שרידות עם גיבוי ועוד.

מערך הטלפוניה החדש יאפשר לעיריית חולון לייעל ולשפר את כלל מערך התקשורת ואת מערכי השירות אותם היא מעמידה לרשות התושבים ולהציב אותה בחזית הקדמה הטכנולוגית.

לדברי אורנה בלוססקי-רן, מנהלת אגף מערכות מידע ותקשוב בעיריית חולון: "עיריית חולון הייתה החלוצה במתן פתרון IP במערכת הטלפוניה בשדרוג הקודם (בשנת 2009) וכן היא מובילה גם בשדרוג הנוכחי. אגף המחשוב ראה את היתרונות במערכת שכזו והוביל את המהלך הזה לשיפור מתמיד וכמובן לרווחה ולשיפור השירות לתושב".