עמותת אלע"ד (אל עיר דוד), הפועלת לחיזוק הקשר היהודי לירושלים, מטמיעה בימים אלה פתרונות של חברת AVAYA (אוויה) לטובת שדרוג מערך הדטה סנטר, בהיקף של כמליון וחצי ש"ח.

כלים

מטרת הפרויקט, לייצר סביבת ניהול אחידה עם יצרן אחד, ניהול וניתוב הדטה ממקום אחד ובכך לייצר מעקב יעיל יותר אחר המערכת ובנוסף, שדרוג הדטה סנטר למהירות גבוהה יותר.

הפרויקט שהחל ביולי האחרון והיקפו הכספי נאמד במיליון וחצי שקלים, צפוי להסתיים במהלך החודש הקרוב.

הטמעת הפתרון סייעה לעמותה בכמה מישורים: ניהול מרכזי וחלוקה של רשתות מרכזיות במקום אחד, דבר המאפשר אבטחת מידע גבוהה יותר ושרידות כפולה- ללא הגבלות של חברות תקשורת שונות. בנוסף ,הפתרון עוזר לעמותה לנהל את המידע שלה בצורה קלה ואחידה. לצד זאת, השדרוג שנעשה בדטה סנטר אפשר שיפור של מהירות האחסון פי עשר מבעבר. לצד זאת, המעבר למתגי אוויה מאפשר חיבור פשוט, קל ויעיל ללא סרבול של כבלים.

ישראל דוד, מנהל פיתוח בתחום נטוורקינג בחברת אוויה ישראל אמר: "הפרויקט שבוצע על ידי 'שרותי מחשב יחיאל ממן בע"מ' בליווי של מר אלי מלמד, יאפשר לעמותה לשפר את תהליכיה הפנימיים של ניהול וניתוב מידע, תוך שמירה על אבטחת המידע".

אמיר עופר, מנהל IT בעמותת אלע"ד: "הבחירה בפתרונות אוויה בוצעה לאחר בחינה מעמיקה של מספר חלופות, כאשר מה שעמד לנגד עינינו היה שיפור היעילות והשרידות של המידע. בחרנו בפתרונות אוויה, הודות לטכנולוגיה המתקדמת, המאפשרת אחסון מהיר יותר ושליטה טובה יותר".

אודות אוויה (Avaya)- חברת אוויה הינה ספקית גלובלית של שירותי תקשורת, המספקת פורטפוליו שלם של תוכנה, שירותי תוכן ותקשורת אחודה, בענן כולל הענן ההיברידי.