בהיותנו בוחרים מקצוע שיאפשר לנו מצד אחד להתפרנס בכבוד ומצד שני לממש את הצרכים הבסיסיים של אדם בעבודתו אנו לוקחים בחשבון גם את ההכשרות והקורסים בהם נשתלב במהלך דרכנו המקצועית. אחד המקצועות המאתגרים, המספקים והמבוקשים בקרב הציבור בישראל הוא מקצוע המנעולן.

כלים
מנעולן
מנעולן

פעמים רבות תפקידו של מנעולן הוא לסייע לאנשים שנמצאים במצוקה ממשית שכן במצבים של גניבה, פריצה או איבוד צרור המפתחות אנו האזרחים פונים למנעולנים לעזרה.

בשנים האחרונות חל מהפך בתחום ואמצעי מיגון טכנולוגיים מתקדמים החלו להופיע בתהליכי ההתקנה של דלתות ומנעולים בבתי עסק ובבתים פרטיים. בכדי שההתקנה תתבצע בצורה מקצועית, חלקה ומדויקת - אופן שיסייע בהרתעת פורצים וגנבים, על המנעולן לעבור הכשרה מקצועית מסודרת.

מה בקורס ?מדובר בהכשרה יסודית ומקצועית המשלבת את הפן המקצועי, הפן הטכני והידע המעשי אותו על המנעולן ליישם בשטח. אין ספור מקרים בשנה של פריצות, התקנות מנעולים, תיקון צילינדרים ברכבים, בתים פרטיים ובבתי עסק מחייבים את המנעולן לפעול במהירות ובדיוק מושלם.

בחלק הראשון של הקורס ילמדו הסטודנטים את התיאוריה של עבודת המנעולן בשטח, זאת על ידי לימוד פירוק המנעול או הצילינדר והרכבתו מחדש באופן מדויק. בחלק השני יועברו בקורס שיטות שונות לפריצה ביניהן שירותי פריצה לרכבים, פריצה ללא נזק, פריצה לדלתות טרוקות ועוד. טרם יהפכו הסטודנטים למנעולנים מקצועיים יהיה עליהם ללמוד ולהכיר את כל סוגי המנעולים, כיצד לשכפל מפתחות מכל הסוגים, להתקין ולפרוץ מנעולי כספות, וכדומה. בנוסף, חלק מהקורס משלב לימוד מעמיק על המנעולים הביומטריים שמאפשרים כניסה למקום אך ורק עם טביעת אצבע של דיירי הבית או הארגון.

מי שיסיים את הקורס בהצלחה יזכה לתעודת טכנאי שרות למנעולנות ויוכל להשתלב באופן מיידי בשוק העבודה. חשוב לזכור כי מדובר בתחום שמתפתח ומשתנה כל הזמן ולכן קורסים והכשרות נוספים יהיו חלק בלתי נפרד מתהליך למידה מתמשך.

אילו שירותים ממנעולן בתל אביב תוכלו לקבל?מנעולן בתל אביב הפועל באישור משטרת ישראל ועבר את כל ההכשרה באופן היסודי והמקצועי ביותר מספק לקהל לקוחותיו שירותי מנעולנות מכל הסוגים.• פריצת מנעולנים מכל הסוגים בתל אביב והסביבה.• פריצת דלתות נעולות או טרוקות בתל אביב והסביבה.• פריצת רכבים באזור תל אביב והסביבה.• פתרון תקלות במנעולים.• שכפול מפתחות.

זכרו מנעולן מקצועי הוא מנעולן שפועל באישור משטרת ישראל, עבר את כל ההכשרות, מחזיק בתעודת טכנאי מנעולנים ומוציא חשבונית מסודרת בגין העבודה אותה ביצע.

עבודת המנעולן דורשת מקצועיות רבה ולכן אין להקל ראש בתהליך הלמידה שיהווה חלק ניכר מהצלחתו של המנעולן בשטח. הדגש הוא על שילוב בין ידע מקצועי לפרקטיקה ובקורס מקפידים מאוד על כל השלבים בכדי להבטיח עבודה בטוחה, אחראית, מדויקת ומקצועית.

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.