מתחם היופי בליסימה התל אביבי מזמין את בנות החטיבה והתיכוניסטיות למרתון החלקות לקראת פתיחת שנה'ל, ומפנק ב-20% הנחה למשך 3 ימי המרתון - או שתביאו חברה טובה ותיהנו מ-50% הנחה על ההחלקה השנייה. המבצע יתקיים 28-30/08/2016

בליסימה תל אביב
בליסימה תל אביב

מתחם 'בליסימה' התל אביבי מזמין אתכן למרתון החלקות, בין 30-28 באוגוסט, שיעניק לכן את המראה העדין והחלק במחיר הנמוך ביותר שיש. כך תוכלו ליהנות במשך כל ימי מ-20% הנחה על כל סוגי ההחלקות:קרטין, צרפתית או פתיחת תלתלים, ואם תבואו עם חברה, תוכלו שתיכן ליהנות מ-50% הנחה על ההחלקה השנייה וגם להעביר את הזמן ביחד.

כל הקודם זוכה ובתיאום מראש בלבד. כל הטיפולים במתחם בליסימהמוענקים על ידי מומחים לשיער, המתמחים בכל סוגי ההחלקות ויוודאו התאמה מלאה של ההחלקה לסוג השיער, מניעת ריחות והנאה מטיפול מסור ומקצועי. מרתון החלקות בבליסימה תל אביב 30-28.08.16: החלקת קרטין החל מ-800 ₪, החלקה צרפתית החל מ-1,000 ₪, החלקה יפנית החל מ-1,000 ₪, פתיחת תלתלים החל מ-800 ₪.

10 דברים שאת חייבת לדעת על החלקות שיער לקראת פתיחת שנה'ל. באדיבות מתחם בליסימה ת'א

1. קראטין היא החלקה משקמת, שמורידה מנפח השערה ומאפשרת לשלוט בה מבחינת מראה .

2. החלקת קראטין אמורה להחזיק בין שלושה חודשים ועד חצי שנה - בהתאם לשימור השיער על ידי הלקוחה.

3. החלקה יפנית או צרפתית היא החלקה שמשנה את מבנה השערה ומחייבת מומחיות בזיהוי סוג השיער. חשוב לזכור כי כל שערה מגיבה אחרת לאותו החומר, ולכן יש צורך במומחה לעובי השערה, שיבטיח שימוש נכון בחומרים.

4. בהחלקה יפנית או צרפתית יש לזכור כי השינוי הוא בלתי הפיך ולכן תהליך של חידוש יתבצע על שורש חדש ולא על השיער המוחלק - אחרת הוא עלול להישבר ולהיתלש.

5. בהחלקה צרפתית חשוב לעשות את התהליך כמו שצריך ולפי הכללים המדויקים, אחרת השיער עלול להישבר לאחר כמה חודשים מההחלקה.

6. כדי לזרז את התהליך, כפי שאנו עושים במתחם היופי בליסימה ת'א, ניתן להניח את השיער במכשיר חימום.

7. סודות המקצוע אין צורך שתהליך ההחלקה יהיה מלווה בריחות חזקים ולא נעימים, הגורמים לאי נוחות למשך ימים ארוכים. במתחם היופי בליסימה אנו מתמחים בהחלקות ומפחיתים את הריח למינימום הנדרש.

8. לשיער בעייתי, הדורש החלקה משולבת, מומלץ לבצע החלקה דו-שלבית: קודם צרפתית ולאחריה קראטין שישמור על השיער.

9. מי שאינה מעוניינת בשיער חלק לחלוטין, אלא רק ליהנות מהיתרונות של מראה מסודר ואפשרות לעיצוב עם מחליק, יכולה ליהנות מטיפול קראטין ללא מחליק. טיפול לא ארוך המומלץ לביצוע אחת לחודש וחצי.

10. סוד ההחלקות הוא השילוב בין החומרים השונים, ולכן אל תתפשרי על פחות מהמקצוענים בתחום ההחלקות.