"סגן השר לשתוף פעולה איזורי, ח"כ איוב קרא: "זכיתי להיות שותף בפידיון שבויים ולהעלות לארץ יהודייה מכורדיסטאן, לאחר שנות סבל בהם היתה נתונה תחת בעלה המוסלמי שהתגייס לשורות דעא"ש

סגן השר לשתוף פעולה איזורי, ח"כ איוב קרא
סגן השר לשתוף פעולה איזורי, ח"כ איוב קרא

לפני כחודשיים פנתה ללשכתו של קרא משפחה ירושלמית מוכרת וביקשה את התערבותו להביא ארצה את בת משפחתם הנמצאת בסיכון, לאחר שברחה מכורדיסטאן מבעלה שביקש למכור אותה לשורות דאעש.

"מיד הפניתי אותם לידיד קרוב שעובד במדינות האזור ותוך מספר שעות הוא קיבל תחת חסותו את הגב', תוך שהוא דואג לכל מחסורה, הכוללים שהייה במלון, רופאים ותרופות לריפוי כל החבלות שנגרמו לה וכן שמירה מתמדת עליה לאור זאת שמקורבי משפחת הבעל ביקשו להעמידה לדין" . מספר קרא.

לאחר פניית משרדו של קרא ללשכתו של שר הפנים הרב אריה דרעי סודרה הבקשה לקבלת האישורים הנדרשים להביא אותה ארצה לחוף מבטחים ואכן בסוף השבוע האחרון נחתה הגב' ב.ח. בישראל ואוחדה עם משפחתה.

"כולי תקווה כי הרשויות בישראל יקדמו את התוכנית להעלאת כל היהודים בכורדיסטאן לישראל בבחינת "ושבו בנים לגבולם". הבטחתי כי אעשה הכל על מנת לדאוג לכל יהודי או ישראלי באשר הוא - וכך אעשה." אמר קרא.

לדבריו, "בימים אלו אני פועל על מנת להקל על משפחות מכורדיסטאן המבקשים לקבל טיפול רפואי בישראל את מתן האשרות והקלות בקבלת טיפולים ראויים בבתי חולים בישראל כדי לקדם קשרים ושיתופי פעולה עם ראשי הממשל בכורדיסטאן.