המועצה האזורית נווה מדבר חגגה השבוע שנה לפעילויות המועדוניות בישוב אבו קרינאת, באירוע מרגש שכלל ריקודים מסורתיים, נאומים, ומתוקים כמיטב המסורת. בין האורחים, חה"כ איציק שמולי, ראש מועצת נווה מדבר יונה רחמים, ומנהל מרחב דרום בקק"ל, עמי אוליאל

כלים
ראש מועצת נווה מדבר, יונה רחמים
ראש מועצת נווה מדבר, יונה רחמים

כ-180 הורים וילדים חגגו השבוע במועצה האזורית נווה מדבר את סוף שנת הפעילות במועדוניות. האירוע התקיים בישוב אבו קרינאת שבמועצה והגיעו אליו מכובדים רבים נציגי משרדי הממשלה השונים.

במועצה האזורית נווה מדבר פועלות כיום שש מועדוניות המציעות מגוון רחב של הפעלות וחוגים כמו מחשבים, מיחזור, ואומנות. בנוסף מפעילות המועדוניות שיעורי עזר במתמטיקה, תרפיה על ידי בעלי חיים, ופעילויות ספורט. בחודש ספטמבר הקרוב תיפתח מועדונית נוספת בביר הדאג'.

"אני והילדים מאוד התרגשנו מהכמות האדירה של האורחים, שהגיעו וכיבדו אותנו" מסרה מרינט וקנין, מפתחת תכניות ומנהלת המועדוניות, והוסיפה: "גם אחרי שנתיים פעילות, הילדים עדיין עם הניצוץ בעיניים ועם רצון להגשמה עצמית בזכות ההעשרה שהם מקבלים במועדוניות".

ראש מועצת נווה מדבר, יונה רחמים, מסר בתגובה: הפעילות החשובה של מחלקת הרווחה ושל מפעילי המועדוניות עם הילדים עומדות כיום בראש סדר העדיפויות של המועצה, כחלק מחינוך הילדים והנוער של נווה מדבר למען שיוויון זכויות מלא. באירוע ראינו את חשיבות המועדוניות עבור הילדים, ואני רוצה להודות גם על תמיכת קק"ל בפעילות המועדוניות ועל המשך שיתוף פעולה הדדי בין הגופים.