25 תיקים לעולים לכיתה א' ו-75 תיקים חולקו למשתתפי קייטנות הקייץ שנערכו בסיוע העדה הספרדית ובשיתוף עיריית חיפה

כלים
כ-25 ילדי גנים  משכונת נוה פז  העולים לכיתה א', השתתפו יחד עם הוריהם, בטקס מרגש שבו קיבלו ילקוטים, כלי כתיבה ומחברות שנתרמו על ידי ועד העדה היהודית הספרדית בחיפה
כ-25 ילדי גנים משכונת נוה פז העולים לכיתה א', השתתפו יחד עם הוריהם, בטקס מרגש שבו קיבלו ילקוטים, כלי כתיבה ומחברות שנתרמו על ידי ועד העדה היהודית הספרדית בחיפה

כ-25 ילדי גנים משכונת נוה פז העולים לכיתה א', השתתפו יחד עם הוריהם, בטקס מרגש שבו קיבלו ילקוטים, כלי כתיבה ומחברות שנתרמו על ידי ועד העדה היהודית הספרדית בחיפה. במסגרת מפעלות החינוך של העמותה.

בטקס, השתתפה עו"ד בתיה חיימוב - רומן, יו"ר ועדת החינוך של העדה הספרדית. בנוסף לחלוקת הילקוטים נערכה בשיתוף עיריית חיפה פעילות נרחבת לילדים ולהוריהם שמטרתה להכינם למעבר לבתי הספר.

הפעילות התקיימה במרכז לגיל הרך שהוקם בתרומת ועד העדה היהודית הספרדית בחיפה ברחוב חטיבת כרמלי. את המרכז מנהלת עדי ינובסקי והוא נועד לקדם ולהכין את הילדים ברמה הרגשית והמוטורית לקראת לימודיהם בבתי הספר.

למבצע חלוקת הילקוטים וההכנה לכיתה א' שותפה עיריית חיפה יחד עם שפרה ענתבי, ראש המחלקה לחינוך קדם יסודי בעירייה.

בטקס ציינה שפרה ענתבי את תרומתם הנדיבה של אנשי ועד העדה היהודית הספרדית בכל ימות השנה למען ילדי השכונה ובני משפחותיהם.

נציג ההורים הודה במילים נרגשות בשפה האמהרית לכל מי ששותף לפעילות הזאת "אין דברים כאלה. תמשיכו בכך גם בשנה הבאה לילדים שיבואו" אמר.