SuSE תפתח סדרה של קורסים למהנדסים, אנשי מחשוב ומכירות. ההשתתפות בסדנאות השונות- ללא עלות

כלים
דורון אופק, מנכ"ל Suse ישראל. צילום: ישראל הדרי
דורון אופק, מנכ"ל Suse ישראל. צילום: ישראל הדרי

SuSE ישראל תפתח בחודשים הקרובים סדרה של קורסים לאנשי תעשיית ההיי טק המקומית. 50 מהנדסי ישראלים יקחו חלק בסדרה של הסמכות אשר יפתחו בספטמבר הקרוב אשר יכשירו את המהנדסים לתקני CLE(Certified linux engenier), והסמכות LPIC (Linux Server Professional Certification). בין השאר ישתתפו בקורס מהנדסים מלנובו, HP, ו- IBM.

הקורס יכשיר את המשתתפים בהקמת רשתות, הקמה ותחזוק של ענניםומערכות מידע מבוססות לינוקס. מדובר בקורס אינטנסיבי, של 3 ימים בשבוע במשך 4 חודשים, המועבר במתכונת של וובינר, כאשר ההשתתפות תינתן ללא עלות. המקומות לקורס הנוכחי אזלו, אך הכשרה נוספת תיפתח בחודש פברואר הקרוב.

כמוכן תפתח SuSE קורס נוסף, כבר בחודש ספטמבר, שמטרתה היכרות עם היכולות השונות של הפצות SuSE. מדובר בקורס בזק לאנשי מיחשוב ומכירות בכל הרמות, אשר יתקיים במשך שלושה ימים במלון דניאל במהלך חודש ספטמבר הקרוב. ההרשמה לקורס פתוחה וגם הוא יינתן ללא עלות למשתתפים.

דורון אופק, מנכ"ל SuSE ישראל: "אנחנו מביאים מגוון של כלים חדשים לישראל וחשוב שהתעשייה המקומית תכיר אותם. זו ההזדמנות שלנו לפתוח צוהר לעולם הלינוקס האירגוני ולנער את מה ששקע והתאבן בישראל במשך זמן כה רב, וזו ההזדמנות של הקהילה לצבור ידע יקר ערך, בקלות".