אי ג'יי והעיר הגדולה / EJ NYC בימי שישי ב- 17:30, החל מ- 24.6 סדרה חדשה בבכורה. המותג #ריץ' קידס מבוורלי הילס מתרחב עם סדרת בת חדשה, נוצצת וניו יורקית: "אי ג'יי והעיר הגדולה", על חייהם מלאי הזוהר של היורשים העשירים: אי ג'יי ג'ונסון (הבן של הכדורסלן מג'יק ג'ונסון)ופמלייתו, הכוללת את אחותו אליסה ג'ונסון, סמריה סמית' (בתו של הזמר אל אל קול ג'יי), האחיות ליריק ומאיהמק'הנרי שהיו קרובות לאי ג'יי ואליסה מילדות, אלכס מונטי - חבר מימי בית הספר התיכון, וחברים חדשים נוספים

כלים
אי ג'יי והעיר הגדולה
אי ג'יי והעיר הגדולה

לאחר שהשיל ממשקלו למעלה מ-80 ק"ג, הגזרה החדשה של אי ג'יי מעניקה לו ביטחון עצמי ואומץ להמשיך ולאתגר את סביבתו עם בחירות אופנתיות חריגות יותר ויותר, שמעוררות הרבה עניין בעולם האופנה.

אי ג'יי, שמרגיש מוכן להרפתקה הבאה שלו כמעצב דעת קהל, יהפוך לנגד עינינו מיורש צעיר לאיש עסקים ממולח. כעת, כשהוא כוכב טלוויזיה ואושיית רשתות חברתיות, התחזיות העסקיות והרומנטיות שלו נראות וורודות מתמיד.

חמוש בביטחון העצמי המשופר, אי ג'יי יעשה הכול כדי להבטיח שכל אחד יוכל ללבוש מה שירצה, ויוכל להיות האדם שהוא רוצה להיות.

אחרי מספר שנים בנפרד, אי ג'יי חוזר לגור יחד עם אחותו אליסה, רודפת הגברים, החזקה והעקשנית, בדומה לאחיה, ויחד עם חבורת החברים הקרובים שלהם - הם יחידת עילית חברתית. בנוסף לחברי הילדות הצטרפו לאחרונה לחבורה דרו מק'נמרה, בחור צעיר מקנזס עם שאיפות הוליוודיות ואישיות קלילה ומדבקת, שהפך במהרה לחצי השני של אי ג'יי.

את סאנאז' פנהי, בתו של איל הנדל"ן האירני, הכיר אי ג'יי במועדון, והם התקרבו לאחר שגילו ששניהם יוצאים במקביל עם אותו בחור. קייל בריאן הוא ספק חברו הטוב, ספק אויבו המושבע של אי ג'יי, שידוע בכך שהוא תמיד מתעניין באותם בחורים. יחד הם יוצאים במהלך פרקי הסדרה לשלל הרפתקאות, משתפים פעולה עם חברות ומותגים מובילים, מתפרצים למסלולי תצוגות, מתנדבים למען מטרות טובות, ומחפשים אהבות.

התכנית תשודר בערוץ !E מיד לאחר פרק סיום עונת החתונה של #ריץ' קידס מבוורלי הילס (שישי, 24.6, 16:45. בכורה)