בשיא החום, במהלך צום הרמדאן לחמו פלשתינים ויהודים יחד בלהבות שריפה שהתחוללה בצהריים בישוב בית אריה * שני פלשתינים פונו לבית החולים * ראש המועצה שלקח חלק בפעולות הכיבוי: "במהלך מאבק משותף להצלת חיים וטבע הבליח רגע של תקווה"

כלים
שריפה בהתנחלות בית אריה. צילום: מחלקת ביטחון המועצה המקומית בית אריה
שריפה בהתנחלות בית אריה. צילום: מחלקת ביטחון המועצה המקומית בית אריה

היום בצהריים התחוללה שריפה בשדה סמוך לבתי הישוב בית אריה המצוי ביהודה ושומרון. ראשונים למקום הגיעו צוות החילוץ היישובי ואנשי מחלקת הביטחון מלווים בראש המועצה, אבי נעים והחלו בפעולות פינוי וכיבוי. בהמשך הצטרפו אליהם צוותי כיבוי מתחנת הכיבוי במודיעין עלית.

בעוד האש בוערת הצטרפו לפעולות הכיבוי גם פלשתינים מהכפר הסמוך. לאחר דקות ארוכות כובתה האש וארבעה פלשתינים נפגעו משאיפת עשן, מתוכם שניים פונו לבית החולים.

אבי נעים, ראש מועצת בית אריה: "במהלך מאבק משותף להצלת חיים וטבע הבליח רגע של תקווה. יהודים וערבים, לחמנו יחד שכם אל שכם, באש על מנת להציל חיים. ארבעה בחורים צעירים, בשיא צום הראמאדן, תחת השרב הכבד חירפו נפשם לסייע לנו. ארבעתם נפצעו משאיפת עשן ושניים פונו לבית חולים לאחר שהעקנו להם טיפול ראשוני. על רקע ימים טרופים כאלה של שנאה ודם חשוב להשמיע גם את קולות השאיפה המשותפת לדו קיום."

"אנחנו כאן והם כאן, אף אחד לא הולך לשום מקום וכדאי ששני הצדדים יפנימו את זה וינתבו את המאמצים לחיים. אני מבקש להודות לכולם שהשתתפו היום בפעולות הכיבוי" הוסיף נעים.