אנחנו חיים בעידן המידע. זה עידן מדהים, חדש ומרגש אך הוא גם עמוס במידע, תמונות, סרטים וגירויים. בטח גם לכם, ממש כמו כל משפחה מודרנית, יש אלפי תמונות של הילדים, תמונות שלכם ותמונות של המשפחה המורחבת.

כלים

התמונות האלו פזורות במחשבים השונים שבבית ובמכשירים הניידים ואתם בטוחים שעוד מעט יהיה לכם את הזמן והפנאי לסדר הכול, להדפיס את התמונות הטובות ולקבע אותן באלבום תמונות כך שהן יהיו איתכם לנצח נצחים.

עם יד על הלב, אתם באמת חושבים שמתישהו בקרוב יהיה לכם זמן לעשות את הסדר הזה בתמנות? או שהם כבר יחכו לפנסיה?

אם אתם מזדהים עם המצב אז חשוב שתדעו שאתם ממש לא לבד בעסק הזה. זה קורה לכולנו. בדיוק מסיבה זו חשוב לדאוג באופן יזום לקיים לפחות סשיין אחד של צילומי משפחה OLD SCHOOL, כלומר בשיטה הישנה והטובה. מתקשרים לצלם/ת מקצועי/ת, קובעים פגישה ומצטלמים ביחד – כל בני המשפחה.

צילומי משפחה: מפורטרטים של משפחות אצולה ועד זומבים

תיעוד משפחות לא התחיל היום. זה מנהג שבכלל התחיל בקרב האצולה כאשר ציירים נתבקשו לצייר אצילים, דוכסים, מלכים, מלכות ורוזנים. רק מי שהיה לו כסף והרבה ממנו, יכל להרשות לעצמו להנציח את עצמו. אבל היום לכל אחד ואחת מאיתנו יש מצלמה בכיס, בטלפון הנייד.

היום יש לנו הרבה יותר אפשרויות והכנו עבורכם גם שפע של רעיונות. אז קבעו לעצמכם פגישה עם צלם/ת מקצועי/ת, בחרו את הקונספט הייחודי שלכם ובתוך זמן קצר יהיה לכם פורטרט משפחתי שילווה אתכם כל החיים.

היופי של עידן המידע הוא שניתן לרטש, להוסיף ולהוריד אלמנטים בתמונות ובכך ליצור פורטרט משפחתי מהסרטים או מהאגדות. הנה כמה רעיונות לתמונות שיכולים לרתום את כל בני המשפחה למשימה:

- צילומים בסימן מלחמה הכוכבים.

- צילומים בתוך צילומים (כמו בפתיחה של משפחה מודרנית).

- צילומים בסגנון של זומבים או ערפדים.

- צילומים עם חיות המחמד שאתם מגדלים ומטפחים.

- צילומים שמחקים את תמונות בני האצולה של פעם.

- צילומים שמזכירים עטיפות של אלבומים אהובים (Abbey road crossing של הביטלס, למשל).

- צילומים מופשטים או צילומים שבמציאות הם בלתי אפשריים (למשל, המשפחה יושבת על עננים בשמיים).

- צילומי הריון או צילומים קצת לאחר הלידה.

- צילומים בחוץ, בטבע או צילומים בפנים, בבית או סטודיו.

- אם אתם חובבי משפחת המלוכה הבריטית, תוכלו לעשות צילומים הדומים לאלו של קייט, ויליאם והילדים.

- צילומים בסגנון של סרטי המערב הפרוע.

- צילומים בסגנון קבוצת הכדורגל האהובה (עם המדים של מסי, למשל)

- צילומים בסגנון של ילדי הפרחים משנות ה-60.

ועוד....

אין גבול ליצירתיות כאשר מדובר בצילומי המשפחה, אפשר לעוף כיד הדמיון הטובה. אל תחכו לזמן טוב יותר, אל תדחו למחר, אל תגידו לעצמכם שזה יקרה אחרי שקצת נרזה. עכשיו זה הזמן הכי טוב, כי אם לא עכשיו, אי מתי?