"תומר" משיקה לחג השבועות טעמים חדשים בסדרת הניוקי, המצטרפים לסדרת מוצרים רחבה ואיכותית מהמטבח האיטלקי – קנלוני, לזניה, רטבים לפסטה, מוצרי עגבניות ועוד

כלים
טעמים חדשים בסדרת הניוקי – ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת וניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה. צילום – עידו קימלוב
טעמים חדשים בסדרת הניוקי – ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת וניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה. צילום – עידו קימלוב

חברת "תומר" המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון, מרחיבה לקראת חג השבועות את סדרת LA PASTA – מותג פרימיום שפיתחה בשוק המטבח האיטלקי, ומשיקה טעמים חדשים בסדרת הניוקי – ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת וניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה.

המוצרים החדשים מצטרפים למגוון עשיר ואיכותי של מוצרים מהמטבח האיטלקי תחת המותג LA PASTA, בהם: קנלוני, לזניה, ניוקי, סדרת רוטבי עגבניות, מוצרי עגבניות – שלמות ומרוסקות ועוד.

אבישי אייזן, סמנכ"ל הסחר בחברת "תומר", מציין כי הייחוד של המותג LA PASTA בהיותו מציע מוצרי פרימיום איכותיים במחירים אטרקטיביים ונוחים לצרכן. הודות ל-LA PASTA יכולים חובבי האוכל האיטלקי להכין בבית מטעמים מעולים ללא צורך בהוצאות כבדות.

במגוון המוצרים בסדרת LA PASTA

ניוקי – "תומר" משיקה 2 טעמים חדשים – ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת וניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה. הטעמים החדשים מצטרפים לסדרת מוצרי הניוקי: ניוקי תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ניוקי המשלב 3 צבעים – תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ותפוחי אדמה עם עגבניות, וכן מיני-ניוקי תפוחי אדמה. מחיר: 10 ₪ לאריזה של 500 גרם. כשרות – באישור הרבנות.

קנלוני – גלילי פסטה איכותיים למילוי, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 8 ₪ לאריזה של 250 גרם. כשרות – בד"צ בית יוסף.

לזניה – דפי פסטה להכנת לזניה, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 10 ₪ לאריזה של 500 גרם. כשרות – בד"צ בית יוסף.

רוטבי עגבניות לפסטות ב-3 טעמים מעולים: רוטב עגבניות עשיר קלאסי, רוטב עגבניות עם שום קלוי על האש, ורוטב עגבניות עם בזיליקום. מחיר: 15 ₪ לצנצנת של 680 גרם. כשר פרווה בהשגחת ה-O.K. ובאישור הרבנות הראשית.

מוצרי עגבניות איכותיים הכוללים 2 סוגים: עגבניות שלמות מקולפות במיץ עגבניות ועגבניות חתוכות במיץ עגבניות. מחיר: 5.50 ש"ח לקופסה של 400 גרם. המוצרים מוצעים גם במארזי שלישייה במחיר של 15 ₪ למארז. כשרות: בד"צ אגודת ישראל.

להשיג ברשתות השיווק.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים