נוער מד"א מנצל את חופשת החג ללמד החייאה את הציבור הרחב: מדריכי נוער מד"א העבירו הדרכות החייאה למאות משתתפים בכיכר רבין ובלטרון

כלים
מדריכי נוער מד"א העבירו הדרכות החייאה למאות משתתפים בכיכר רבין ובלטרון
מדריכי נוער מד"א העבירו הדרכות החייאה למאות משתתפים בכיכר רבין ובלטרון

בזמן שרוב בני גילם מנצלים את חופשת החג לנוח, יוצאים לטיולים או משחקים מול המחשב, יצאו מתנדבי הנוער של מד"א לרחובות ולטבע על מנת להדריך את העוברים והשבים בעקרונות הבסיסיים של הצלת חיים.

לאחר אמש הגיעו מתנדבי הנוער לכיכר רבין בתל אביב והעבירו הדרכות החייאה במבוגרים ותינוקות ללמעלה מ- 180 איש, המתינו היום המתנדבים למאות הצועדים בצעדת לטרון והעבירו למשתתפים הדרכת החייאה כאשר במקביל התקיים במקום גם מייצג בו הוצגו מדגם מיכולותיו של מד"א (ניידת טיפול נמרץ, אמבולנס ואופנוע מד"א).

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "מדי יום, מגישים כוחות מד"א סיוע רפואי מציל חיים לאלפי בני אדם, אשר הרגעים הראשונים לטיפול הם קריטיים בעבורם. על ידי ההדרכות הציבוריות הללו של הנוער הנפלא שלנו, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות הנושא, ולאפשר לרבים יותר את הידע מציל החיים הזה, שיאפשר להם לעזור למי שבסביבתם ברגעים הקריטיים בחייו. אני קורא לציבור לקחת חלק בקורסים שמועברים ע"י מד"א על מנת שיוכלו להציל חיי אדם".