"באתי לפריז לקדם שלום כלכלי בין ישראל לקואליציה הסעודית דרך ועידה אזורית שתוביל צרפת, אבל היה חשוב לעבור דרך עיריית פריז כדי להודות לכם על המלחמה בחרם על ישראל."

סגן השר קרא עם פרופ' אלאן באור יועצו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין למזרח התיכון
סגן השר קרא עם פרופ' אלאן באור יועצו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין למזרח התיכון

כך אמר סגן השר לשיתוף פעולה אזורי ח"כ איוב קרא למ"מ ראש עיריית פריז מר פאטריק גלוקמן הממונה על קשרי החוץ של עיריית פריז במשרדו בבניין העיריה בפריז.

סגן השר קרא נפגש אמש גם עם פרופ' אלאן באור יועצו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין למזרח התיכון וביקש תמיכה לעם הדרוזי הנלחם בדאע"ש בצורה מעוררת הערכה, ללא תמיכה מרוסיה הנותנת את הטון בהשפעתה באיזור.

פרופ' באור הבטיח להפגיש משלחת דרוזית עם הנשיא פוטין בקרמלין בהקדם.

היום נערכה בפריז פגישה חשובה בין סגן השר קרא לבין חבר הפרלמנט הצרפתי ברונו לומר, המועמד לנשיאות צרפת מטעם המפלגה הרפובליקנית.

מר ברונו שנחשב למועמד אטרקטיבי במירוץ לנשיאות בצרפת הודיע לסגן השר קרא כי התוכנית שהציע בצרפת לחיבור המחנה האיסלאמי השפוי וועידה כלכלית אזורית בהשתתפות הקואליציה הסעודית וישראל מקובלת עליו וישמח לקדמה אחרי הבחירות כנשיא צרפת.

הקהילה היהודית בפריז ערכה אמש לסגן השר קרא קבלת פנים מיוחדת בבית הסופר המקומי . קרא ניצל את הארוע ופנה לראשי הקהילה להתגייס לסייע בהסברה לתוכנית הועידה האזורית הכלכלית שהוא מציע והמשיך ואמר שבתוכנית הזו יש סיכוי שתדמיתה ועתידה של ישראל ישתנו באופן החיובי ביותר. הוא הזהיר את צרפת ואירופה מהתעצמותה של איראן וההקצנה של דאע"ש שהם אויביה של הקואליציה הסעודית ולא ישראל.

"אם התוכנית הזו לא תצא אל הפועל יכולה להיות קטסטרופה אזורית שתביא לקריסת השלטונות הסוניים והשתלטות דאע"ש ואיראן עליהם והמשך הגירת עשרות או מאות מיליונים של מהגרים לאירופה. " אמר קרא.