כללית פתחה ביוקנעם מוקד חדש ללקיחת בדיקות דם ואיסוף דגימות מעבדה עם קבלת קהל משעה מוקדמת וללא תיאום תור מראש. כמו כן, הורחב שירות לקיחות הדם ומעתה מתבצעות הבדיקות בימים א- ה בכל המרפאות

כלים
כללית ביוקנעם - בדיקות דם בלי לאבד זמן
כללית ביוקנעם - בדיקות דם בלי לאבד זמן

הופניתם לבדיקת דם ולא ביצעתם כי אין לכם פנאי לכך? אם אתם בכללית, נגמרו התרוצים. תוכלו להיבדק, ללא הפסד שעות עבודה וזמן יקר, באחד ממוקדי לקיחת הדם היעודיים שפתחה כללית. כללית הרחיבה את שירות בדיקות הדם ופתחה השבוע גם ביוקנעם מוקד ללקיחת בדיקות דם ואיסוף בדיקות מעבדה הממוקם במרפאת כללית משלימה במתחם Gבימים א'-ה', החל משעה 07:00 בבוקר ועד 09:00.

בשלב ראשון יפעל המוקד בימים א'-ה' וימי הקבלה יורחבו בהדרגה, בהתאם לביקוש. יתרונו הגדול של השירות החדש במיקומו על אם הדרך, כאשר קבלת הקהל נעשית ללא צורך בתיאום תור מראש. כמו כן, הוראת הבדיקה מועברת על ידי הרופא באופן ממוחשב. השירות הייחודי ניתן, כמו במרפאות, ללא כל תשלום.

מוקד זה מתווסף לשורה של מוקדים שפעילה השנה כללית ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי.

המוקדים הינם נדבך נוסף הנגשת שירות בדיקות הדם ללקוחות כללית והשירות בהם ניתן בנוסף לבדיקות הדם שמתבצעות בכל מרפאות כללית, בכל שכונה, בהן מנתבצעות מידי יום ראשון – חמישי בדיקות מעבדה. גם שירות זה הורחב עתה עם הוספת ימי ד' כימי בדיקה, כך שהשירות ניתן ברצף כל השבוע. כמו כן, מוצע בכללית שירות יחודי של מעבדה עד הבית, שבו מבוצעת הבדיקה בבית הנבדק או במקום עבודתו, בתשלום סמלי למבוטחי כללית מושלם.

בדיקות דם הם כלי חשוב במעקב רפואי מונע, איבחון מחלות ובדיקת יעילות הטיפול, מסבירה ברוריה ריקון, מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וג"מ. מצאנו שיש מטופלים המופנים לבדיקות מעקב, כמו רמת סוכר ושומנים בדם ואינם מגיעים לבצען בשל קוצר זמן, בעיקר הורים צעירים, המנהלים קריירות. לכך יש מחיר בריאותי. .