עיריית בית שאן מנגישה ומייעלת את השירות לתושבים באמצעות סניף התחנה למינהל אוכלוסין המשמש כשלוחה של משרד הפנים. ציון אמר שהחליף את דוד טל שפרש ויצא לגמלאות, יהיה מעתה אחראי על תחנת רישום (אוכלוסין) בית שאן, המהווה את שלוחת משרד הפנים בעירייה. עם כניסתו לתפקידו הוא מבקש ליידע את הציבור על אודות השירותים שיינתנו בתחנת הרישום הממוקמת בקומה א' של הרשות המקומית.

כלים

בתחנת רישום אוכלוסין בעיריית בית שאן ניתן לבצע פעולות רבות ובהן: בקשה להנפקת וחידוש תעודת זהות (יש להגיע עם ת"ז ושתי תמונות פספורט צבעוניות עדכניות), בקשה לתעודת לידה , בקשה לתמצית רישום, לתעודת פטירה, "תעודות חיים", תעודה המעידה על אזרחות, פרטים על נוסעים נכנסים לישראל ויוצאים ממנה; בקשה לשינוי שם ומען; בקשה לשינוי מצב אישי (נישואין/גירושין), בקשה לרישום שמות נולדים; הנפקה וחידוש דרכונים.

יצוין, כי בתחנת הרישום המקומית לא יתקבלו בקשות להנפקת תעודת זיהוי ביומטריות או תעודת זהות חדשה במקום תעודות זהות שאבדו/נגנבו/ הושחתו. שירות זה יינתן בלשכת רישום האוכלוסין שבמשרד הפנים בעפולה בלבד. הנפקת דרכונים ביומטריים יתבצעו בלשכת רישום האוכלוסין שבמשרד הפנים.

שעות קבלת קהל:

ימים א', ב', ג', ד', ה' : 8:00-14:00

יום ב' (גם אחה"צ) - 16:00-19:00

טלפון : 04-6489426.

במקרים אחרים או דחופים ניתן לפנות למשרד הפנים, עפולה.

בברכה,

אבי אזולאי

דוברות והסברה עיריית בית שאן

טל': 04-6489470

נייד: 052-6775205

פקס: 04-6480616

www.bet-shean.org.il