ח"כ וסגנית יו"ר הכנסת טלי פלוסקוב ביקרה במשגב – תסייע בקידום שינוי הדירוג הסוציו אקונומי ברשות המיסים

כלים
סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ טלי פלוסקוב ביקרה השבוע במשגב (צילום: עמירם ציונוב)
סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ טלי פלוסקוב ביקרה השבוע במשגב (צילום: עמירם ציונוב)

סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ טלי פלוסקוב מטעם מפלגת 'כולנו', ביקרה השבוע במשגב, במטרה לסייע לעסקים הקטנים בפריפריה. ראש המועצה רון שני, סקר בפניה את פעילות המועצה ואת הקשיים שעימם מתמודדים העסקים הקטנים במשגב, "המועצה מנשימה את עסקי משגב אבל לא רואה אופק. העסקים הקטנים, שהם רבים במועצה, צרכים משהו לרוץ איתו וכיום אין גוף כזה, המדינה צריכה למנות ולממן, אחראי בשכר, לקידום העסקים הקטנים.

ענבר בזק, תושבת יובלים, , בעלת עסק ויוזמת ביקור חברת הכנסת, שטחה בפניה את הבעיתיות של הפריפרייה. לדבריה, "יש מדיניות ממשלתית להביא מפעלים לפריפרייה אבל אינה נותנת מענה מספק לתעסוקה, המדינה צריכה להבין שבמקום כמו שלנו המרוחק מהמרכז, יש לתמוך בעסקים הקטנים שהם רבים וזאת בשל הריחוק מהערים הגדולות."

ח"הכ טלי פלוסקוב עדכנה כי הגישה הצעת חוק בנושא המכרזים בפריפרייה, המחייב רשויות מקומיות לתעדף את היזמים המקומיים, גם במקרה שהיזם מגיש הצעה גבוהה מהאחרים עד 15 אחוזים.

סגנית יו"ר הכנסת, שהיתה בין היוזמים של חוק ההטבות במס לתושבי הפריפריה נענתה לבקשתו של ראש המועצה, לסייע מול ראש המפלגה שלה ושר האוצר, משה כחלון בקידום פסיקת בג"צ לשינוי הדירוג הסוציו אקונומי ל-6 ברשות המיסים על מנת שמשגב תהה זכאית להטבות המס.

בהמשך ביקורה נפגשה חברת הכנסת עם נציגי העסקים הקטנים במשגב.