יום האישה במרחצאות חמי געש: יום האישה הבינלאומי שיצויין ב-8 במרץ הוא הזדמנות מצויינת לקחת פסק זמן ולהגיע להרגעות ופינוק במרחצאות חמי געש המזמינים אתכן, נשים יקרות, ליהנות ממבצעים מיוחדים לכל אורך חודש מרץ

אז מה במבצעים?

·רוכשים כרטיס כניסה למרחצאות הכולל שימוש חופשי במתקנים וארוחת צהריים בשרית במסעדת 'נוסטלגיה' ב- 140 ₪ בלבד.

·פינוק יומי בשניים הכולל שימוש חופשי בבריכות החמות + עיסוי זוגי מפנק + ארוחת צהריים בשרית ב-725 ₪ בלבד לזוג.

·כניסה למרחצאות + עיסוי מפנק של 45 דקות ממבחר הטיפולים + ארוחת צהריים + חלוק בהשאלה וכפכפים במתנה וגם תא לשמירת חפצים בסך של 355 ₪ בלבד.

תוספת של 45 ₪ לאדם לטיפולים פילינג קפה המשולב עם עיסוי בקרם שוקולד חם, עיסוי שוודי משולב כדי חרס.

ספא חמי געש

תפריט הטיפולים בספא המשודרג של חמי געש כוללים מבחר ייחודי על עיסויים, פילינג קפה משולב בעיסוי בקרם שוקולד חם, עיסוי שוודי משולב כדי חרס, עיסוי באבנים חמות ועוד.

עיסוי שוקולד/פילינג קפה - בתחילה מורחים פילינג קפה בתנועות קרצוף עדינות על בסיס קפה שחור, המסיר תאים מתים, מרענן ומזין את העור, ממשיכים בעיסוי שוקולד חם ומפנק המכיל אנטי אוקסידנטים פעילים המעניקים לעור לחות ובעלי השפעה מטיבה על דפנות כלי הדם. השוקולד מכיל מרכיבים המשפיעים על מצבי רוח, דיכאון ובאופן כללי שוקולד מרגיע. 60 דק' – עיסוי עדין מפנק וריחני.

טיפול כדים - טיפול המשלב חמישה סוגי כדים המרגיעים את הגוף, משחררים חסימות ומניעים זרימה מאוזנת בגוף. מדובר בכדים קטנטנים שחוממו מראש ומשמשים ככלי להעברת מגע מפנק, מצד אחד, אבל קשיח וחודרני באזורים שדורשים זאת. הכדים בעלי מרקמים שונים והטמפרטורה והעוצמה מותאמים אישית. הטיפול בכדים מאפשר להפעיל לחץ ממוקד באזורים עמוסים או תפוסים מאוד, הטיפול מרכך את הגוף ומאפשר עבודה מדויקת להנעה עמוקה של מסת השריר או עבודה עדינה על המערכת הלימפתית. הכדים הם כלים להנעה אנרגטית אשר רותמים תחושות ומרקמים מהטבע לעולם הטיפול והמגע. 60 דק' – מגע של קסם.

אתר המרחצאות חמי געש נחשב כיום לאתר המוביל ברמת החידושים הטכנולוגיים והסטנדרטים הבינלאומיים, באתר 4 בריכות טבעיות עשירות במינרלים ובמלחים והשילוב של מרחצאות חמים עם בריכת שחיה חצי אולימפית בה ג'טים קרים היחיד בארץ.

20 דקות מתל אביב ממוקמים בקיבוץ געש אתר הטבילה והמרחצאות הטובל בירוק, שעבר שדרוג, ומכיל מספר בריכות טבעיות עשירות במינרליים, שמעוצבות ומסוגננות בסטנדרטים אירופאיים. הבריכות מוקפות בחלונות גדולים המאפשרים לאור הטבעי לחדור אל בריכות המים חמים בטמפרטורות שונות, עם עשרות נקודות של זרמים שנובעים מדפנות ורצפת הבריכה.

כמו כן ניתן ליהנות באתר מסאונות רטובות ויבשות, בריכת שחייה חצי אולימפית, מרכז טיפולים ובו 14 חדרים עם היצע רחב של עיסויים וטיפולי גוף חדשים ומעודכנים, ומסעדה עם תפריט בשרי עשיר ומפנק.