העבודות בעיצומן: חברת נתיבים דרום יחד עם זרוע הבנייה שלה, חברת ש.ב.ה, החלה בשיווק דירות בפרויקט ייחודי בשכונת רמות בבאר שבע

הדמייה: ש.ב.ה
הדמייה: ש.ב.ה

קבוצת נתיבים דרום של הקבלן יוסי בן ישי החלה בבניית פרויקט מגורים בשכונת רמות בבאר-שבע. הפרויקט, בשם Ramot & More"", יבוצע על ידי חברת ש.ב.ה, חברה אחות של נתיבים דרום.

יוסי בן ישי, קבלן ותיק בבאר שבע ומנהל קבוצת נתיבים דרום, החל בתהליך הבנייה של פרויקט "רמות אנד מור" בשכונת רמות הרכס בבאר שבע. החברה המבצעת ש.ב.ה, חברה אחות של נתיבים דרום, שנרכשה על ידם לפני חמש שנים, תבנה שני בנייני מגורים כאשר בכל קומה שלוש דירות בלבד וכן דירות גן ופנטהאוז אחד בכל בניין. הפרויקט מציע תמהיל דירות מגוון של שלושה, ארבעה, וחמישה חדרים.

חברת נתיבים דרום, שמשרדיה שוכנים בפארק עומר, היא חברה עם ותק בתחום הבנייה, המנוהלת על ידי יוסי בן ישי ובניו. את החברה מלווה צוות ותיק כבר שנים רבות. לאחר שנים של ניסיון בתחום התשתיות בפרויקטים ייחודיים כגון: מפעל אינטל, תחנות כוח המופעלות בקיטור וגז, תחנות כוח סולריות, מתקני התפלה ועוד, רכשה המשפחה את חברת הבנייה ש.ב.ה, שביצעה עבודות ייחודיות בתחום הקמת בתי חולים, בתי אבות, מבני תעשייה וכמובן מאות יחידות דיור בבנייה למגורים.

כעת, שתי החברות, ש.ב.ה ונתיבים דרום, החליטו על שיתוף פעולה בתחום היזמות והבנייה למגורים. פרויקט ramot & more נבנה בדגש משפחתי וראייה לעתיד של צרכי המשפחה.

"אנו בתחילת דרכו של הפרויקט ויש לנו הרבה רעיונות לרווחת הדיירים בפרט והסביבה בכלל " אמר יוסי בן ישי, המנכ"ל ואב המשפחה, והוסיף "תכננו את המבנים כך שהדיירים שיכנסו ירגישו את תשומת הלב לדברים הקטנים כמו הגדולים. הדיירים ייהנו ממיקום מעולה בשכונת רמות ומדירה מתוכננת בקפידה בדיוק למה שהם צריכים".