תקציב מיוחד לריאה הירוקה של בית שאן: עיריית בית שאן קיבלה כ - 600.000 ₪ המיועדים לתחזוקת פארק האקליפטוס בעיר לשנתיים הקרובות. עם קבלת המימון אמר ראש העיר רפאל בן שטרית: "נמשיך לשמור לטפח ולפתח את הפארק שעם פתיחתו לפני פחות משנה - שינה באופן דרמאטי את תרבות הבילוי והפנאי בעיר. המימון יאפשר לנו לשמור על ניקיון הפארק, המהווה ריאה ירוקה חיה ונושמת ונמשיך לטפחו כאתר אטרקטיבי".

כלים

ראש העיר רפאל בן שטרית התבשר ביום שלישי השבוע ( 26.1.2016) על קבלת סכום של כ - 600.000 ₪ למימון תחזוקת פארק האקליפטוס לשנתיים הקרובות. התקציב החיצוני, במימון קק"ל, יאפשר לעירייה לייעד את הסכום שהיתה אמורה להקצות לצורך זה למימון צרכים אחרים.

קשריו החמים וההדוקים של בן שטרית עם יו"ר דריקטוריון קק"ל דני עטר ועם יו"ר עמית קק"ל לשעבר, אלי אפללו, שממנו קיבל הבטחה בעת חנוכת הפארק, לפני פחות משנה, לסייע לתפעולו השוטף של הפארק ולתחזוקתו, באים לידי ביטוי במימון זה, שהוא פרי מאמץ ולחצים מתמשכים של ראש העיר ושל מנכ"ל העירייה, אשר פעלו ללא לאות מול ההנהלה היוצאת וההנהלה הנוכחית לסייע במימון תחזוקת הפארק.

מדובר בעלויות גבוהות הנובעות מהעסקת עובדים בגינון, בניקיון ובתחזוקה כללית שוטפת. בתוך כך, העירייה מתכוונת לצאת למכרז להקמת קפיטריה שתפעל בשטחי הפארק לאורך כל השנה. כמו כן בחלק הדרומי שלו יוקם מתחם סילוני מים - תרומה שגייס ראש העיר באמצעות קשרי החוץ של הרשות המקומית. יצוין, כי היכל הספורט שיוקם בתוך שנה בחלק הדרומי של הפארק יחבר את הפארק עם שכונת רבין. בנוסף, יש כוונה להפעיל בשטחי הפארק עוד כמה אטרקציות בשנים הקרובות על מנת שיגבירו את כוח המשיכה של המקום, אשר זה מכבר הפך למרכז לתרבות הפנאי ולמפגש מרכזי של תושבי העיר והוא צפוי להוות מקום לקיום אירועי התרבות של העירייה בשנים הקרובות.

עם קבלת המימון אמר ראש העיר: "נמשיך לשמור לטפח ולפתח את הפארק שעם פתיחתו לפני פחות משנה - שינה באופן דרמאטי את תרבות הבילוי והפנאי בעיר. המימון החשוב והמבורך, יאפשר לנו לשמור על ניקיון הפארק, המהווה ריאה ירוקה חיה ונושמת, ועל האיכות הגבוה שלו ולהמשיך לטפחו כאתר אטרקטיבי המהווה מקור משיכה לילדים ולהורים ולמעשה לכל תושבי העיר והסביבה".