בבחירות שהתקיימו היום ( ג') לארגון היציג של רשת "אמונה", הסתדרות הפועל המזרחי ניצחה ברוב מוחץ של 70% את ההסתדרות הלאומית, ותמשיך לייצג את אלפי העובדים של הארגון

כלים
עובדי אמונה הכריעו ברוב מוחץ: "הסתדרות הפועל המזרחי"
עובדי אמונה הכריעו ברוב מוחץ: "הסתדרות הפועל המזרחי"

אבי סולימן, מזכ"ל הסתדרות הפועל המזרחי: " אני רוצה להודות בראש ובראשונה לעובדי אמונה שהביעו בנו אמון, להמשיך להוות הארגון היציג שלהם. במהלך התקופה האחרונה נפגשתי עם למעלה מ-1500 עובדות מ-120 מעונות ומוסדות חינוך בכל רחבי הארץ. ראיתי עובדות מסורות ונאמנות ומגיע להן שיפור בתנאים ובזכויות. עובדי אמונה בחרו בתבונה, כי רק אנו נדע להיטיב עמם ולשפר את תנאיהם".

יו״ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן שוחח הלילה עם מזכ״ל הסתדרות הפועל המזרחי ,אבי סולימן ובירך אותו על הניצחון. ניסקורן הוסיף ואמר לסולימן כי ההסתדרות בראשותו מחזקת את ידיו וכי הוא רואה בו שותף לדרך. גם מנכ"ל אמונה, דוד הדרי התקשר למזכ"ל הפועל המזרחי אבי סולימן , בירך אותו לרגל הזכיה והודיע לו כי ארגון "אמונה" ישמח לשתף פעולה עם הסתדרות הפועל המזרחי שנבחרה על ידי העובדים.

הסתדרות הפועל המזרחי מייצגת כבר עשרות שנים עובדים מהשירות הציבורי, בין היתר את עובדי אוניברסיטת בר-אילן, עובדי בנק מזרחי, עובדי מועצות דתיות, רשויות מקומיות , ומוסדות חינוך בכל רחבי הארץ.