אפליקציה חדשה פותחה בהנחייתו של ד"ר רומן יביץ במסגרת פרויקט גמר במחלקה למדעי המתמטיקה הפקולטה למדעי הטבע אוניברסיטת אריאל: בדרך לישון וממתינים לשיחה חשובה? אפליקציה לסינון שיחות בזמן שינה או פגישה חשובה תעשה לכם את העבודה

כלים

Do Not Disturb Application - אפליקציה לסינון שיחות בזמן שינה או פגישה חשובה פותחה, במסגרת פרויקט גמר במחלקה למדעי המחשב והמתמטיקה באוניברסיטת אריאל.

לא פעם קרה לנו שרצינו לישון ונתקלנו בשיחות לא רלוונטיות שהפריעו, שנכנסו לפגישת עבודה וקיבלנו שיחות או הודעות מיותרות ולא רצויות. אפליקציית Do Not Disturb תוכל לפתור לנו את הבעיה.

Do Not Disturb זו אפליקציה שבאה להקל על משתמש בזמן שינה, פגישה או כל זמן אחר בו קיימת העדפה לכך שלא תהיה הפרעה. האפליקציה מאפשרת לבחור נמענים מהם ניתן לקבל הודעות ו/או שיחות בזמנים אלו.

האפליקציה החדשה פותחה ע"י בוגר המחלקה אביחי מויאל, בן 26 מירושלים, עובד במחשוב בבנק ישראל ובהנחייתו של ד"ר רומן יביץ מרצה במחלקה למתמטיקה בפקולטה למדעי הטבע.

תחומי המחקר של ד"ר יביץ עוסקים בטכנולוגיות מחשב ככלי תמיכה בהוראת מתמטיקה, מחקר מדעי בתחום טכנולוגיות אינטראקטיביות של חינוך מחשב על בסיס הסגנונות הקוגניטיביים תכנות אינטלקטואלי וכדומה.