ועד עובדי רפא"ל העניק תרומה כספית לרכישת מכשור רפואי מתקדם למחלקת א.א.ג במרכז הרפואי בני ציון. נציגי רפא"ל ומנהל מחלקת הרווחה יוסי לוי, נפגשו השבוע עם מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון, ד"ר אמנון רופא, המנהל האדמיניסטרטיבי בביה"ח, ארז שימקו, מנהלת מחלקת א.א.ג וניתוחי ראש וצוואר בביה"ח, פרופ' מיכל לונץ ומנהלת אגודת הידידים בביה"ח, קרן כבירי ושמעו על ההתפתחויות אחרונות בתחום שתל השבלול, על הישגי המחלקה בשנה החולפת ועל פריצות דרך מחקריות שנעשו בתחום ומיצבו את המחלקה כמובילה בתחומה בארץ ובעולם והעניקו תרומה כספית לרכישת מכשור רפואי מתקדם

כלים

"אנו מודים לעובדי רפא"ל על תרומתם השנתית למרכז הרפואי בני ציון המוקדשת מדי שנה לרכישת מכשור רפואי מתקדם למחלקות השונות בביה"ח", אמר השבוע מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא בסיום מפגש עם נציגי הוועדים השונים של עובדי רפא"ל ומנהל מחלקת הרווחה בחברה יוסי לוי.

מנהלת אגודת הידידים במרכז הרפואי בני ציון, קרן כבירי, ציינה כי "ביקורם השנתי של נציגי ועדי העובדים ברפא"ל הפך למסורת ארוכה שיצרה חברות, שותפות ונאמנות רבת שנים. אנו מעריכים ומוקירים את נתינתם וליבם הרחב של עובדי רפא"ל ומודים להם על תרומתם לרווחת המאושפזים ובני משפחותיהם."