סקר לקראת חג המולד וחנוכה: תינוקות בוכים פחות מעצבנים מאשר להישאר ללא סוללה. 30% מהמשיבים בסקר של אינטל חושבים שלהישאר בלי סוללה בטלפון הנייד או במחשב זה גרוע יותר מלהאזין לתינוק בוכה במהלך טיסה. הסקר, שנערך לרגל עונת החגים (חג המולד וחנוכה), גילה למשל שלשכוח את המטען בבית ישבית את שמחת החג של כ-12% מהמשתתפים.

כלים

74% מהמשיבים לסקר שטסים ונוסעים לרגל החגים נתקלים בחוויות שהורסות להם את הטיול – איחורי טיסות, איבוד מזוודות או פקקים למשל - ועבור 49% מהם המטרדים האלה קשורים בטכנולוגיה. עבור 30% מהמכורים חיי סוללה קצרים הם המכה הקשה ביותר, 27% מתבאסים קשות מקליטת Wi-Fi נמוכה.

הסקר, שנערך בארה"ב, בדק גם את שביעות הרצון של האמריקנים מהמחשבים שלהם. 82% סברו שמחשבים מספקים תמורה טובה לכסף משום שהם מסוגלים לעשות הכל, מגלישה באינטרנט עד משחקי וידיאו.

59% אף דיווחו כי יעדיפו לקנות השנה מחשב ולא קונסולת משחקים. כשליש מהמשיבים מקווים שסנטה קלאוס ישדרג להם טכנולוגיה מיושנת בחורף הקרוב. 27% מעדיפים שלא להיסחב כלל עם מחשבים מיושנים, מחמת עודף המשקל.

הסקר נערך באינטרנט בארה"ב על-ידי חברת Harris Poll מטעם אינטל בין 6-4 בנובמבר, 2015, בקרב 2,071 בוגרים מעל גיל 18. הסקר אינו מבוסס על מדגם הסתברותי ולפיכך לא ניתן לחשב או לאמוד טעות דגימה תיאורטית (כלומר, הסתברות לשגיאה). המשיבים נשאלו לגבי האופן שבו הם מתייחסים לטכנולוגיה במהלך תקופת חגי החורף (חג המולד, חנוכה).