כל מי שמתעניין או מתעניינת בהחלקת שיער (כן, גם גברים עושים החלקת שיער) מתלבט לגבי השיטה. אנו שומעים על שיטות שונות וגם סכנות שונות ולא תמיד יודעים מהי השיטה הטובה ביותר להחלקת שיער.

החלקה אורגנית ביתית BOrganic
החלקה אורגנית ביתית BOrganic

 לאחר שניתחנו את הסוגים השונים של הטיפולים, יתרונותיהם וחסרונותיהם, הגענו למסקנה כי החלקת שיער אורגנית (החלקת שיער טבעית) היא השיטה היעילה ביותר להחלקת שיער.

ראשית כל רצינו לבדוק האם השיטה מתאימה לכולם. ישנם סוגים שונים של שיער, לחלקנו שיער גלי עד תלתלי ולאחרים שיער מקורזל. כמו כן יש המבהירים את צובעים את השיער וגם כאלו הסובלים משיער פגום. לאחר שהשווינו את ההחלקה האורגנית לשיטות שונות של החלקת שיער, נוכחנו לדעת שזוהי השיטה היחידה שבאמת מתאימה לכל סוגי השיער. שיטות אחרות, כמו למשל שיטת ההחלקה היפנית אינה מומלצת לשיער אשר עבר הבהרה או צביעת גוונים. אנו רואים זאת כיתרון גדול, שיטת החלקה אשר פשוט מתאימה לכולן.

מעבר לסוגיית ההתאמה לסוג השיער, הדאגה האמתית היא לבטיחות השימוש בחומר. אנו יודעים ששיטות החלקה מסוימות, כמו ההחלקה היפנית, עושים שימוש בחומצות מסוכנות או חומרים מסוכנים כמו פורמלין הנמצא בתכשירי החלקת קרטין. ולא רק פורמלין אלא גם גופרית. חומרים אלו הם חומרים מסוכנים מאוד; חלקם גורמים לגירויים קשים בעור, חלקם מסרטנים.

חומרים אלו מסכנים את המטפל ואת המטופל יחדיו; שניהם באים במגע עם החומרים ושניהם נושמים את האדים (חלק מהשיטות דורשות חימום החומר); מהסיבה הזו התכשיר היחידי שאנו יכולים לתת בו אמון הוא התכשיר להחלקת שיער אורגנית המורכב מחומרים טבעיים ואין בו תוספת של פורמלין. כמו כן לחומרי החלקה אורגנית כמו BOrganic יש אישור מטעם משרד הבריאות, דבר התורם לשקט הנפשי שלנו.

עוד סוגיה שמעניינת אותנו היא כמה זמן הטיפול מחזיק. כולם יודעים שהחלקת שיער יפנית נחשבת לשיטה היחידה המעניקה לכם החלקת שיער לצמיתות, אך האם בפועל קיים הבדל בינה לבין שיטות אחרות? לא בטוח. הרשו לי להסביר למה. החלקת שיער יפנית אכן מחליקה לצמיתות את השיער הקיים, אך השיער תמיד ממשיך לגדול, כך שבמהרה צריך לחזור על הטיפול בגלל השורשים. לכן בסופו של דבר שתי השיטות דורשות טיפולים חוזרים כל כמה חודשים.

סוגיה רביעית היא מה בעצם נדרש על מנת לשמר את תוצאות ההחלקה? האם נדרש שינוי באורח החיים השלנו, כלומר האם ישנן פעילויות שאיננו יכולים לעשות? ישנם סוגים שונים של תכשירים אשר אינם עמידים בפני מי הים הברכה, ואלו מחזירים את השיער למצבו הקודם. ההחלקה היפנית, המסוכנת והבעייתית, מעניקה עמידות למי הים והברכה.

החלקת קרטין אינה מעניקה עמידות ואילו החלקה אורגנית מגלה רמה גבוהה של עמידות, אך אין מדובר בעמידות מוחלטת וחשוב לשטוף את השיער עם שמפו ללא מלחים. ומה לגבי צביעת השיער לאחר הטיפול? בעוד שיטות החלקה אחרות אינן מאפשרות צביעה מיידית של השיער, החלקה אורגנית מאפשרת את צביעת השיער מייד בתום הטיפול.

לאחר שבדקנו את היתרונות והחסרונות של השיטות השונות להחלקת שיער. אנו משוכנעים כי שקלול כל הגורמים מעניק יתרון גדול להחלקת שיער אורגנית וזוהי השיטה שעלייה אנו ממליצים.