כלים

משרד הפרסום THE BRIF בבעלות נמרוד ניר, זכה בתקציב הפרסום של חברת הפורקס (FXCM) הגדולה בעולם בתקציב של כ- 1.5. מליון ₪ בעיתונות, באינטרנט ורשתות חברתיות

דה בריף בבעלות נמרוד ניר תוביל את האסטרטגיה שמובילה את הרגולציה על השוק – כל המתחרים עובדים ללא פיקוח ורק בפורקס כחברה בינלאומית מובילה את הסטנדרט, מחויבת לרגולציה האמריקנית ועובדת על רגולציה גם בשוק המקומי כדי להגן על לקוחות הענף.

חברת הפורקס הגדולה בעולם, העבירה את הפעילות השיווקית שלה בישראל למשרד הפרסום דה בריף. זאת על רקע מהלך הרגולציה שהחברה מובילה בשוק המקומי.

נמרוד ניר, מנכ"ל דה בריף : "שוק הפורקס בארץ פרוץ ומהווה חממה לשחקנים בעייתיים בלשון המעטה. FXCM כמותג בינלאומי מוביל הוא היחיד שמחויב לרגולציה המחמירה ביותר ופועל מול הכנסת במטרה להנחיל את כללי הרגולציה הבינלאומיים בשוק המקומי. מתוקף כך המהלך השיווקי אותו נוביל ידבר היותנו שותף אמיתי להצלחת הלקוחות שלנו, בשונה מהמתחרים".

אמש זכתה דה בריף במקום שלישי באפי מלכ"רים מגזר ציבורי ואחריות חברתית עבור המהלך "יוצרים את המחר היום" של תנועת קול אחד – הישג תקדימי למשרד פרסום ישראלי, שזוכה בפרס על המהלך השיווקי הראשון שלו. את הפרס אספו עובדי דה בריף שעות ספורות אחרי שנחתו מפראג – בונוס שקיבלו עובדי המשרד מהלקוח טל האריס, מנכ"ל תנועת "קול אחד".

נמרוד ניר, מנכ"ל דה בריף: "מרגש שהמהלך הראשון שלנו זוכה באפי שניתן על אפקטיביות. למרות שהחתולים הזקנים שומרים על השמנת המקולקלת, הצלחנו להוכיח שכל עוד משרדי הפרסום עובדים על עמלות מדיה, האינטרס שלהם בפרסום אפקטיבי מתמצה בהשתתפותם בטקס האפי. אצלנו כל מהלך הוא אפי – כי אנחנו עובדים בשביל הלקוח ולא המדיה".

"חזרנו מפראג הישר לטקס פרסי האפי שבו זכינו בפרס האפי מלכ"רים על המהלך לקול אחד. כשאתה מתאבד בשביל הלקוחות שלך ולא בשביל המדיה, הם יודעים לפרגן בחזרה. תודה לטל האריס מנכ"ל התנועה שבלעדיו לא יכולנו להצליח במהלך ולעובדים המהממים שלנו שנותנים ימים כלילות בעבודה."