משרד יחסי הציבור 'אפדייט תקשורת שיווקית", בבעלות יועץ התקשורת תום וגנר, נבחר לטפל במיזם האינטרנט החדש icruise, פורטל הקרוזים הישראלי הראשון. המערכת החדשנית שפותחה לצורך הקמת icruise.co.il, בהשקעה כספית ניכרת, תאפשר לראשונה בישראל, הזמנה של קרוזים (חבילות נופש על גבי ספינות ענק המבקרות במספר יעדים) און ליין ובעיברית

כלים

הפורטל החדש מחבר לראשונה את ישראל לתעשיית הקרוזים העולמית, ומשווק בעברית חבילות נופש של חברות הקרוזים המובילות בעולם (קרניבל, רויאל קריביאן, סלבריטי ועוד). עד להקמת הפורטל, היתה הזמנה של שיט כזה מסובכת ביותר עבור ישראלים, שנאלצו להסתפק בגרסאות הישראליות המצומצמות של טרנד הקרוזים הבינ"ל, כמו מנו ספנות או מג'יק, השטות בים התיכון בד"כ.

הפורטל החדש, שהתממשק לראשונה בעיברית למערכות האון ליין של חברות הקרוזים המובילות בארה"ב ואירופה, יאפשר לישראלים להזמין און ליין ובעיברית, בסיוע שירות לקוחות ישראלי, קרוזים המגיעים לכל פינה בעולם, מיפן ועד דרום אמריקה, בספינות ענק ע"פ הסטנדרט הבינלאומי. הקרוזים הבין לאומיים זכורים לצופה הישראלי בעיקר מהסדרה הוותיקה love boat, בסטנדרט הכולל בד"כ אלפי תיירים ואנשי צוות, מספר רב של מסעדות גורמה, בתי קזינו, אטרקציות מיוחדות ועוד, בשיטת הכל כלול, על גבי בית מלון צף של חמישה כוכבים.

הפרויקט שילווה ע"י "אפדייט" ווגנר, יכלול כלים יחצ"ניים, פרסומיים ואינטרנטים, ומיישם גם מתודולוגיית יחסי ציבור חדשנית, שפותחה ע"י וגנר, בעל ניסיון רב בעבודה עם אתרי אינטרנט, המיועדת גם לקדם את אתר האינטרנט החדש, www.icruise.co.il במנועי חיפוש ולהגדיל את תנועת הגולשים אליו.

היועץ האסטרטגי תום וגנר, מנכ"ל "אפדייט תקשורת שיווקית", שימש בעבר כיועץ התקשורת של עמיר פרץ, כדובר מטה הבחירות של אהוד ברק, מנהל מטה ההסברה של אפרים סנה, מנהל מחלקת משברים ומאבקים בארד תקשורת, דובר מרכז פרס לשלום, ועוד. כיום עוסקת "אפדייט תקשורת שיווקית" במתן שירותי יחסי ציבור, ניהול קמפיינים וייעוץ תקשורתי לשורה ארוכה של לקוחות, ביניהם "וירג'ין גלקטיק" הבינלאומית, קבוצת הרכב קל אוטו, רשת המכללות הפיננסיות "קאש פלו", מסעדות, עורכי דין, חברות היי טק ועוד.

"מדובר בקמפיין אסטרטגי, אשר מטרתו לא רק להגדיל את מכירות בית העסק, אלא גם לחשוף את טרנד הקרוזים העולמי לתייר הישראלי", מסביר תום וגנר, מנכ"ל המשרד. "העובדה כי כיום בתודעה הישראלית המילה "קרוז" מסמלץ בד"כ הפלגה בה כמה מאות ישראלים נדחסים על גבי יאכטת קזינו קטנה, כשגולת הכותרת היא בד"כ הופעה של זמר ישראלי בינוני וירידה לחוף באחד מחופי טורקיה או יוון, בעוד הקרוזים הבינ"ל שמשווק icruise מציבים סטנדרט שונה לחלוטין, היא אתגר המתאים ליכולות של אפדייט".