תלמידי הישיבות התיכוניות בעצומת תמיכה בחיילי צה"ל – שתוגש לרמטכ"ל, "ניאבק למען חיילינו ונגד הפוגעים בהם." העצומה החלה הבוקר לרוץ בפייסבוק, תחת הדף "כולנו סמח"ט אפריים", את העצומה יזם, אלי שפירא, תלמיד ישיבת אמי"ת נחשון במטה יהודה שסחף את כלל התלמידים בישיבה להפיץ את הדף בין כל החברים בפייסבוק

המטרה, אומר אלי, היא "להגיע למספר לייקים שלא ניתן יהיה להתעלם ממנו. החינוך שאנו מקבלים הוא נגד כל אלימות, ודאי נגד אלימות המכוונת כלפי חיילים ומפקדים בצה"ל, אנחנו גאים להיות חיילי העתיד של צה"ל ולא מוכנים לשתוק מול מעשים כאלו."

במכתב שצורף לדף הפייסבוק נכתב כי:

"אנו, תלמידי הישיבה התיכונית אמי"ת נחשון, מטה יהודה, וכלל תלמידי החינוך הדתי, רואים בפגיעה בחיילי צבא ההגנה לישראל בכלל ובקציניו בפרט מעשה נבזי שאין שום לגיטימציה לעשותו. למעשים כאלה אין שום מקום - לא כחברה ומדינה, לא מבחינה מוסרית כבני אנוש, ולא מבחינת התורה וההלכה. אנו רואים חשיבות גדולה בשירות בצבא ההגנה לישראל ואנו מוקירים תודה והערכה גדולה על פועלכם להגנת עמנו. אנו ניאבק למען חיילינו ולא נקבל בשום פנים ואופן התנהגות אלימה נגד מגיני ארצנו.

בעוד כמה שנים נתגייס גם אנחנו בראש מורם ובגאווה גדולה כדי להגן על עם ישראל ועל מדינתו היהודית והדמוקרטית היקרה לנו כל כך. אין ואסור שיהיה שום קשר בין סוגיות אידיאולוגיות ופוליטיות לפגיעה בחיילים.

קיימות דרכים אחרות להביע מחאה והתנגדות למעשי השלטון שאינם כוללים התנהגות אלימה כלפי אזרחים ובמיוחד חיילים ששומרים עלינו.

אנו שולחים ברכת הצלחה בהמשך הדרך לכל חיילי צבא ההגנה לישראל שימשיכו בפועלם המסור והקדוש להגנת עם ישראל בארצו. אנו מתפללים שהקב"ה יברך את מעשי ידיכם וישמור על כל חיילי צבא ההגנה לישראל." ועליו חתומים תלמידי ישיבות , אולפנות ותיכונים בחינוך הדתי בישראל.

הרב צבי קורן ראש ישיבת אמי"ת נחשון אומר כי הוא גאה בתלמידיו: "אלימות אינה דרכה של התורה ורחוקה מדרכה של הציונות הדתית. אני שמח שהתלמידים החליטו ביוזמתם לא לשתוק ולנסות למחות על המעשים המחפירים."