מנכ"ל משרד הביטחון, האלוף {במיל.} אודי שני, ניפגש היום בצהריים עם מנכ"ל מקנזי בישראל, מר יונתן קולודני וסיכם עימו על המשך עבודת החברה ביישום תהליך ההתייעלות במערכת הביטחון. חזרתה של חברת מקנזי לפעילות במסגרת תוכנית ההתייעלות התאפשרה לאחר שארגון עובדי משרד הביטחון, האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם שכר שתוקפו עד 2014

ההסכם מביא לסיום סכסוך עבודה שהוכרז ע"י ההסתדרות לפני כחודשיים ויאפשר לעובדי המשרד לרכז מאמץ ביישום הרפורמות והשינויים המבניים. הפעילות שתעסיק את מערכת הביטחון בחודשים הקרובים תתמקד ביישום המלצות מקנזי בתחומים הבאים; ייעול תהליכי הרכש, סגירת אגף הבינוי במשרד הביטחון ומרכז הבינוי בצה"ל והקמת אגף תשתיות חדש במשרד הביטחון, צמצום משלחת הרכש בניו יורק בכ- 30% ושינויים מבניים נוספים בתחום כוח האדם.

מנכ"ל משרד הביטחון אלוף {במיל.} אודי שני אמר שמערכת הביטחון בשנים האחרונות נמצאת בתהליך התייעלות , שכלל הטמעת מערכת ה- E.R.P , חתימה על הסכם פרישה מרצון עם 274 עובדים, סגירת נציגות משרד הביטחון בבריסל ועוד. "השלב הקשה הוא שלב הביצוע. חובת ההוכחה היא עלינו ואנחנו נראה את השינוי בעתיד הקרוב" אמר המנכ"ל.

שר הביטחון, אהוד ברק אמר "מרגע כניסתי לתפקיד הנחתי את מנכ"ל משרד הביטחון לביצוע פעולות התייעלות שבסיומן, נמצא עצמנו עם מערכת ביטחון טובה יותר, איכותית יותר, יעילה יותר וחזקה יותר".