Itsik_mosheמשלחת של נשות ואנשי עסקים מגיאורגיה תגיע מחר, יום ב', לישראל לאות הזדהות עם אסון השריפה בכרמל ובמטרה לסייע לתושבי חיפה והצפון שנפגעו מהשריפה

כלים

איציק משה, יו"ר לשכת העסקים ישראל גיאורגיה, שארגן את המשלחת לישראל מסר כי על אף שאין ביכולתה של גיאורגיה לסייע לישראל במסוקים ובמטוסים, בכוונתו לעודד סיוע הומאני של העם והממשלה בגיאורגיה בשיתוף נשות עסקים לתושבי חיפה והצפון.

בכוונת המשלחת להיפגש בימים הקרובים עם ראשי רשויות בצפון הארץ, ללמוד על הצרכים ולסייע לנזקקים בכל דרך שתידרש. בין המשתתפות במשלחת מגיאורגיה גם אשת העסקים והזמרת יה צ'נטלדזה שביקרה בישראל מספר פעמים ועוד נשות ואנשי עסקים. את המשלחת לישראל יקבל ויארח, חיליק בר, מזכ"ל מפלגת העבודה ומחזיק תיק התיירות בעירית ירושלים שיתלווה אליהם לסיור.

לשכת העסקים ישראל גיאורגיה משתפת פעולה עם מספר רשויות ברחבי הארץ ועוסקת בחיזוק הקשר בין ממשלת גיאורגיה, הקהילה העסקית והקהילה היהודית המונה 6000 נפש לבין מדינת ישראל ותושביה. בשבוע ישראל שנערך לאחרונה בטביליסי השתתפו אנשי עסקים ונציגי חברות מסחריות וכלכליות מישראל ומרחבי העולם. איציק מסר כי ממשלת גיאורגיה שוקדת בשנים האחרונות על חיזוק הקשר עם ממשלת ישראל ואף הציעה לרוה"מ, בנימין נתניהו סיוע ככל שיידרש להילחם באש בצפון.

נשיא גיאורגיה, מיכאל סאקשוילי, אוהד ישראל, הקפיד גם השנה כמדי שנה להדליק נר של חנוכה באירוע המסורתי המאורגן על ידי לשכת העסקים ישראל גיאורגיה ושגרירות ישראל.