מקרה אלימות נוסף במיון רמב"ם, בתוך פחות משבוע. העומס המתמשך על מיון רמב"ם מתחיל לתת את אותותיו. אתמול (יום ג', ה-19.7.11) בסביבות השעה 15:00 אירע מקרה אלימות נוסף במיון רמב"ם, כשבמהלכו נפצע מאבטח בית החולים בגבו ונזקק לטיפול רפואי

התקרית אירעה כאשר מטופלת ובעלה החשודים בתקיפה חזרו למיון לאחר שקיבלו טיפול ודרשו להשתחרר באופן מידי. השניים התפרצו למשרדו של הרופא ודרשו להתקבל לפני חולים אחרים שהמתינו בתור.

הרופא שהרגיש מאוים מהתנהגותם של בני הזוג, לחץ על לחצן המצוקה והזעיק את אנשי הביטחון של ביה"ח. דקות לפני ההתפרצות לחדר הרופא צעקה המטופלת על מזכירה במיון וגם לשם הוזעקו שני מאבטחים על מנת להרגיעה.

עם הגיעם של המאבטחים אל חדר הרופא, הם ניסו להרגיע את בני הזוג, אך הבעל עקף את שולחן הרופא והתקרב אליו באופן מאיים. המאבטחים אחזו בבעל ומנעו ממנו להתקרב אל הרופא, אך זה הדף בחוזקה את אחד המאבטחים שהועף אל כיוון מיטה בחדר ונפגע בחוזקה בגבו. בזמן שהמאבטחים אחזו בבעל, האשה החלה להשתולל בחדר טיפולים.

לאחר שהמאבטחים השתלטו על בני הזוג, נעצר הבעל ע"י שוטר ביה"ח ונאזק בידיו. האשה עוכבה לחקירה. השניים הועברו מאוחר יותר לתחנת המשטרה. המאבטח נזקק לטיפול רפואי וטרם שב לעבודתו.