במסגרת ביקור מיוחד שקיימו היום בכירי שגרירות צרפת בישראל בגוש עציון הביע ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל את צערו בעקבות הפיגוע הרצחני בטולוז בפני בכירי שגרירות צרפת. פרל: "אין הבדל בין הטרור הפלסטיני בארץ לטבח בטולוז. מדובר באסון כבד לכל עם ישראל בארץ ובתפוצות וליבנו עכשיו עם משפחות ההרוגים"

היום (ב') נערך ביקור של בכירים בשגרירות צרפת בישראל במועצת גוש עציון. בין המבקרים, אחראי על קשרי צרפת –ישראל בשגרירות בפריס וכן בכירים בשגרירות צרפת בישראל.

במהלך היום, נפגשו הבכירים הצרפתים עם ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל אשר ליווה אותם והציג בפניהם את תחומי המועצה. במסגרת הביקור הם פגשו תושבים שעלו ארצה מצרפת ושמעו מהם על המרקם המיוחד בגוש עציון. הם גם התעניינו בנושא קשרי השכנות עם התושבים הערבים החיים באזור.

חברי המשלחת אף למדו על מורשת גוש עציון בחיזיון האור קולי שבכפר עציון וביקרו בסופר "רמי לוי" בו עובדים ערבים ויהודים יחד.

במהלך הביקור נודע על הפיגוע הרצחני בטולוז וראש המועצה דוידי פרל הביע הזדהות עם הקהילה היהודית בצרפת ואמר: "אין הבדל בין הטרור הפלסטיני בארץ לטבח בטולוז. מדובר באסון כבד לכל עם ישראל בארץ ובתפוצות וליבנו עכשיו עם משפחות ההרוגים. כולנו עם אחד, ולא משנה אם פוגעים ביהודי בצרפת או באשדוד כי מדובר באותה משפחה ובאותו כאב".